@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
YoshiFriend <3
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: Okej. Charlie Weasley är väldigt - alltså VÄLDIGT - ovanlig. Så jag tar nog kanske 20 g för kortet. Är det ett okej pris? Vanligtvis kanske jag skulle tagit 25 g, men ja. Ska jag lägga upp kortet nu eller? Nä för du sa 10-12 g för brons kort =( http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 19 jan, 2012 17:39 |
|
Lucy och Rose
Elev |
Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Lucy och Rose: Okej. Charlie Weasley är väldigt - alltså VÄLDIGT - ovanlig. Så jag tar nog kanske 20 g för kortet. Är det ett okej pris? Vanligtvis kanske jag skulle tagit 25 g, men ja. Ska jag lägga upp kortet nu eller? Nä för du sa 10-12 g för brons kort =( Ja, men jag sa att om det var ovanliga kort, så skulle jag ta mera för de. 20 g?
19 jan, 2012 17:41 |
|
Salle
Elev |
19 jan, 2012 17:43 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Lucy och Rose: Okej. Charlie Weasley är väldigt - alltså VÄLDIGT - ovanlig. Så jag tar nog kanske 20 g för kortet. Är det ett okej pris? Vanligtvis kanske jag skulle tagit 25 g, men ja. Ska jag lägga upp kortet nu eller? Nä för du sa 10-12 g för brons kort =( Ja, men jag sa att om det var ovanliga kort, så skulle jag ta mera för de. 20 g? Nej tack då vill jag inte ha? http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 19 jan, 2012 18:03 |
|
LoonyMe
Elev |
19 jan, 2012 18:05 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
säljer Amos Diggory för 15g på marknaden! Sök bara på Amos Diggory
speech! 19 jan, 2012 18:18 |
|
Lucy och Rose
Elev |
Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Lucy och Rose: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Lucy och Rose: Okej. Charlie Weasley är väldigt - alltså VÄLDIGT - ovanlig. Så jag tar nog kanske 20 g för kortet. Är det ett okej pris? Vanligtvis kanske jag skulle tagit 25 g, men ja. Ska jag lägga upp kortet nu eller? Nä för du sa 10-12 g för brons kort =( Ja, men jag sa att om det var ovanliga kort, så skulle jag ta mera för de. 20 g? Nej tack då vill jag inte ha? 15 g då?
19 jan, 2012 18:25 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
Kanske tycker fortfarande att det är liiiiiite mycke för ett brons kort som inte är nytt
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 19 jan, 2012 18:26 |
|
Lucy och Rose
Elev |
19 jan, 2012 18:29 |
|
9te
Elev |
19 jan, 2012 18:57 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen