Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The dark side

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

1 2 3 ... 126 127 128 ... 4936 4937 4938
Användare Inlägg
MizzNina
Elev

Avatar


^

Just det förresten *Lämnar tillbaka Alice Ralph kopia till henne* Jag glömde det i julstressen och allt. Sorry, men nu har du fått tillbaka din Ralph så kanske allt går lättare ikväll..

Hoppas allt går jättebra för dig, och du slipper vara ensam iaf. Vilket jag är glad för.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

31 dec, 2011 09:25

Borttagen

Avatar


^ oj, tack, jag glömde helt och hållet var han försvann D:
jag hoppas det går bra ikväll och att jag inte får för mig massa saker O_O

och tack tack c:
kanske vore bättre om jag var ensam, men aja ^^

31 dec, 2011 09:29

MizzNina
Elev

Avatar


Jag tycker det är bra att du inte är ensam.. Vet hur jobbigt det kan kännas att behöva vara social när man helst vill vara ifred, men jag hoppas dina vänner och din pojkvän kan få dina tankar på annat och att de kan hålla humöret upp på dig. ♥

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

31 dec, 2011 09:43

Borttagen

Avatar


det tror jag nog att de kan
de är sjuka i huvudet allihopa, så ♥

jag ska göra mitt bästa för att inte hamna där nere ikväll igen ♥

31 dec, 2011 09:44

MizzNina
Elev

Avatar


Jag håller alla mina tummar och tår för att du ska få den bästa nyårsaftonen. ♥

Vänner som är sjuka i huvudet är bäst. ♥

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

31 dec, 2011 09:55

Borttagen

Avatar


visst är de? ^^ ♥

det är bara det att jag skapar mest problem med mitt mående när det gäller sociala situationer :c

31 dec, 2011 09:59

MizzNina
Elev

Avatar


Förstår det, det gjorde jag med för några år sen. Men det löser sig nog ska du se. ♥ At least I hope it does. And believe it will.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

31 dec, 2011 10:05

Borttagen

Avatar


förr eller senare blir det bra c:
det är bara det att jag inte har den jäkla medicinen -.-
ond läkare.

31 dec, 2011 10:06

Borttagen

Avatar


Sorry att jag inte kunde komma tidigare men om man går och lägger sig kl 02:00 är det lite svår att gå upp tidigt.

Men, vad har jag missat?

31 dec, 2011 10:29

Borttagen

Avatar


att jag står på tionde platsen på Hänga Harry i topplistan :'D
seriöst, gjorde min dag.
tacka Arthur Weasley vet jag.

och, det här har ni allihopa (förutom MizzNina då) missat:

31 dec, 2011 10:33

1 2 3 ... 126 127 128 ... 4936 4937 4938

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

Du får inte svara på den här tråden.