Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Trezzan
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Trezzan: Haha nej det är jag verkligen inte Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Trezzan: Haha men Cara blir tvångsmatad med pepparkakor så är hon snäll ibland och ja idag är jag snäll ^^ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Trezzan: Men, men, men vad skall jag säga nu?? Tack räcker liksom inte xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Trezzan: Ja men när människor berömmer det jag skriver blir jag alltid lika rörd och ja xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Trezzan: Naw omg fjkvdykbvdjkuthk (det var mitt sätt och beskriva att jag hoppar uppochner och ja)Cara Riddle du har skrivit en riktigt bra fanfic och vi båda älskar Voldemort och alla onda karaktärer. Du är för söt ♥ tack kära du ♥ Så lite så för en bra sak :_: vad ska jag kalla dig haha? X_X Kalla?? :s Alltså, du heter Cara, men för mig är du en gudinna, typ jag kallar dig gudinna ;D Jag vet går ju att säga, så brukar jag säga när jag får komplimanger haha. Jag är så kall och bäst x_x Du är ju alltid snäll haha. :3 Fast det kanske är för att jag är ond som du ;D Ja kanske Nu ska jag gå och borsta tänderna för dom smakar baconchips för det var min frukost, och sen ska jag ut och fotografera, så du får ursäkta mig kära gudinna
9 aug, 2012 12:55 |
|
Emma Granger
Elev |
.Ginny. tack!
Nu tycker jag själv att jag ska skriva lite komplimanger till najsiga mugglisar. Clara Darkin - min älskade bästaste vän som skriver massa FFs och sedan inte fortsätter på dem. Gulliga du ♥ Majis - min roliga majs. Du har en fantastisk författar och Rowling gåva och du skriver som en drottning skulle skrivit. Du är rolig och jag hoppas du kommer ihåg när vi ugglade. KS och JM hälsar till det och det gör Alex med -Patronus- - Även fast jag pratat med dig särskilt mycket verkar du vara en cool och avslappnad tjej som är bra i lockmans duellklubb Celest Gaunt - du är världens coolaste ledare av 000. Jag har inte pratat särskilt mycket med dig heller men skulle gärna vilja göra det! HarryPotterr - Sen vill jag självklart ge dig en stor komplimang, min kära HarryPotter (eller ska man säga Eira?) jag älskar att läsa dina FFs och hur vi ugglade om en fortsättning på Albus Potter. Det var roligt när jag behövde skicka det igen för att du glömde bort det. Trezzan - jag vill bara säga att jag blir så glad att du gillar mina FFs. Jag gillar dig och vill gärna prata mer med dig. Det finns ju självklart massa fler awesome mugglisar där ute! Trött tjej <333 9 aug, 2012 12:59 |
|
Clara Darkin
Elev |
9 aug, 2012 13:10 |
|
Tonks_xD
Elev |
Ginny00
Nej, du ska veta att alla komplimanger till dig är helt sanna ♥ Du är bäst, en av mugglis bästa författare, och ja, vad ska man säga? ![]()
9 aug, 2012 13:20 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: Ginny00 Nej, du ska veta att alla komplimanger till dig är helt sanna ♥ Du är bäst, en av mugglis bästa författare, och ja, vad ska man säga? Tack ♥ Nu ska jag fortsätta skriva för det. 9 aug, 2012 13:21 |
|
lovarto
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av lovarto: hihihi söt du är xD hahahaha And also I like you too *eyebrowns* du kan inte säga eyebrowns till mig för då tänker jag bara på Halt xD wahhahah why?
9 aug, 2012 13:34 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Cindy & Klaus
TACK SÅ MYCKET ♥ Ginny00 CJKKAJFKDJVSJDKDJJDDFKJFANJSFKfhJKSJDshkajjkjhsfakhkKJHJDFJAFKHAKFJHJSFAJHFAKFHFJFKADFJJK TAKKKKKKKK♥ speech! 9 aug, 2012 13:54 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 9 aug, 2012 14:00 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av lovarto: för att han alltid höjer på ett ögonbryn Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av lovarto: hihihi söt du är xD hahahaha And also I like you too *eyebrowns* du kan inte säga eyebrowns till mig för då tänker jag bara på Halt xD wahhahah why? ![]()
9 aug, 2012 16:31 |
|
Ginny00
Elev |
Varsågod AlvaRawenclaw!
9 aug, 2012 16:59 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen