Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Trezzan
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Trezzan: Ja men när människor berömmer det jag skriver blir jag alltid lika rörd och ja xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Trezzan: Naw omg fjkvdykbvdjkuthk (det var mitt sätt och beskriva att jag hoppar uppochner och ja)Cara Riddle du har skrivit en riktigt bra fanfic och vi båda älskar Voldemort och alla onda karaktärer. Du är för söt ♥ tack kära du ♥ Så lite så för en bra sak :_: vad ska jag kalla dig haha? X_X Kalla?? :s Alltså, du heter Cara, men för mig är du en gudinna, typ jag kallar dig gudinna ;D
9 aug, 2012 12:43 |
|
Dream
Elev |
Klaus: OH GOD, nej men tack tusen ggr om. Men det är faktiskt du som brukar lysa upp min dag, hehe.
9 aug, 2012 12:43 |
|
Borttagen
|
9 aug, 2012 12:44 |
|
Borttagen
|
kinshaw och linnvendela: taaack finisar ♥
9 aug, 2012 12:45 |
|
cikki
Elev |
Kanske lite sent, men: Tack Cindy!
9 aug, 2012 12:45 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Trezzan: Men, men, men vad skall jag säga nu?? Tack räcker liksom inte xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Trezzan: Ja men när människor berömmer det jag skriver blir jag alltid lika rörd och ja xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Trezzan: Naw omg fjkvdykbvdjkuthk (det var mitt sätt och beskriva att jag hoppar uppochner och ja)Cara Riddle du har skrivit en riktigt bra fanfic och vi båda älskar Voldemort och alla onda karaktärer. Du är för söt ♥ tack kära du ♥ Så lite så för en bra sak :_: vad ska jag kalla dig haha? X_X Kalla?? :s Alltså, du heter Cara, men för mig är du en gudinna, typ jag kallar dig gudinna ;D ![]()
9 aug, 2012 12:49 |
|
Trezzan
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Trezzan: Men, men, men vad skall jag säga nu?? Tack räcker liksom inte xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Trezzan: Ja men när människor berömmer det jag skriver blir jag alltid lika rörd och ja xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Trezzan: Naw omg fjkvdykbvdjkuthk (det var mitt sätt och beskriva att jag hoppar uppochner och ja)Cara Riddle du har skrivit en riktigt bra fanfic och vi båda älskar Voldemort och alla onda karaktärer. Du är för söt ♥ tack kära du ♥ Så lite så för en bra sak :_: vad ska jag kalla dig haha? X_X Kalla?? :s Alltså, du heter Cara, men för mig är du en gudinna, typ jag kallar dig gudinna ;D Jag vet går ju att säga, så brukar jag säga när jag får komplimanger haha. Jag är så kall och bäst x_x
9 aug, 2012 12:50 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Trezzan: Haha men Cara blir tvångsmatad med pepparkakor sex är hon snäll ibland och ja idag är jag snäll ^^Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Trezzan: Men, men, men vad skall jag säga nu?? Tack räcker liksom inte xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Trezzan: Ja men när människor berömmer det jag skriver blir jag alltid lika rörd och ja xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Trezzan: Naw omg fjkvdykbvdjkuthk (det var mitt sätt och beskriva att jag hoppar uppochner och ja)Cara Riddle du har skrivit en riktigt bra fanfic och vi båda älskar Voldemort och alla onda karaktärer. Du är för söt ♥ tack kära du ♥ Så lite så för en bra sak :_: vad ska jag kalla dig haha? X_X Kalla?? :s Alltså, du heter Cara, men för mig är du en gudinna, typ jag kallar dig gudinna ;D Jag vet går ju att säga, så brukar jag säga när jag får komplimanger haha. Jag är så kall och bäst x_x ![]()
9 aug, 2012 12:51 |
|
Trezzan
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Trezzan: Haha men Cara blir tvångsmatad med pepparkakor sex är hon snäll ibland och ja idag är jag snäll ^^ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Trezzan: Men, men, men vad skall jag säga nu?? Tack räcker liksom inte xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Trezzan: Ja men när människor berömmer det jag skriver blir jag alltid lika rörd och ja xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Trezzan: Naw omg fjkvdykbvdjkuthk (det var mitt sätt och beskriva att jag hoppar uppochner och ja)Cara Riddle du har skrivit en riktigt bra fanfic och vi båda älskar Voldemort och alla onda karaktärer. Du är för söt ♥ tack kära du ♥ Så lite så för en bra sak :_: vad ska jag kalla dig haha? X_X Kalla?? :s Alltså, du heter Cara, men för mig är du en gudinna, typ jag kallar dig gudinna ;D Jag vet går ju att säga, så brukar jag säga när jag får komplimanger haha. Jag är så kall och bäst x_x Du är ju alltid snäll haha. :3 Fast det kanske är för att jag är ond som du ;D
9 aug, 2012 12:52 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Trezzan: Haha nej det är jag verkligen inte Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Trezzan: Haha men Cara blir tvångsmatad med pepparkakor så är hon snäll ibland och ja idag är jag snäll ^^ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Trezzan: Men, men, men vad skall jag säga nu?? Tack räcker liksom inte xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Trezzan: Ja men när människor berömmer det jag skriver blir jag alltid lika rörd och ja xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Trezzan: Naw omg fjkvdykbvdjkuthk (det var mitt sätt och beskriva att jag hoppar uppochner och ja)Cara Riddle du har skrivit en riktigt bra fanfic och vi båda älskar Voldemort och alla onda karaktärer. Du är för söt ♥ tack kära du ♥ Så lite så för en bra sak :_: vad ska jag kalla dig haha? X_X Kalla?? :s Alltså, du heter Cara, men för mig är du en gudinna, typ jag kallar dig gudinna ;D Jag vet går ju att säga, så brukar jag säga när jag får komplimanger haha. Jag är så kall och bäst x_x Du är ju alltid snäll haha. :3 Fast det kanske är för att jag är ond som du ;D Ja kanske ![]()
9 aug, 2012 12:54 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen