Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Victoire Weasly
Elev |
Ginny00: Yes!! Jag kommer få din bok
~MY TUMBLR~ 9 aug, 2012 11:53 |
|
Ginny00
Elev |
SÅ, RESTEN AV KOMPLIMANGBOMBEN;
Ginny4ever - Novelläsare jag dessvärre inte pratat jättejättemycket med, men du är väldigt fin ändå, och supersnäll ♥ AlvaRawenclaw - Alva alva alva. Mitt stavningsprogram tycker jag ska ändra AlvaRawenclaw till Kapitalvara... vad det nu är. Du är i alla fall bättre än en sån, för du är helt enormt cool och rolig, och väldigt söt dessutom! ♥ Ida S - Det är svårt att skriva något här, för du är för bra för det! Du skriver väldigt, väldigt bra saker i forumet, har en otrolig författarförmåga och är dessutom jättesöt. ♥ Luna02 - Jag kommer inte få nobelpris, vad du än säger! Men du är grymt snäll hur som helst. ♥ Och så klart, Erfa och Li – tack för allt jobb ni gör med sidan! ♥ Ni är fantastiska. 9 aug, 2012 11:54 |
|
Borttagen
|
Ginny00: Det kanske det borde O.o
Jag vet inte. Jag ska bara spoila en sak till dig: Spoiler: Tryck här för att visa! 9 aug, 2012 12:00 |
|
Ginny00
Elev |
Tack så mycket både Victoire Weasly och sanna1324567 ♥
9 aug, 2012 12:01 |
|
Ginny4ever
Elev |
Ginny00 tack! du är super snäll och fin du med! (och jätte duktig på att skriva
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 9 aug, 2012 12:15 |
|
Trezzan
Elev |
Cara Riddle du har skrivit en riktigt bra fanfic och vi båda älskar Voldemort och alla onda karaktärer.
9 aug, 2012 12:31 |
|
Little J
Elev |
9 aug, 2012 12:32 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Trezzan: Naw omg fjkvdykbvdjkuthk (det var mitt sätt och beskriva att jag hoppar uppochner och ja)Cara Riddle du har skrivit en riktigt bra fanfic och vi båda älskar Voldemort och alla onda karaktärer. Du är för söt ♥ tack kära du ♥ ![]()
9 aug, 2012 12:36 |
|
Trezzan
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Trezzan: Naw omg fjkvdykbvdjkuthk (det var mitt sätt och beskriva att jag hoppar uppochner och ja)Cara Riddle du har skrivit en riktigt bra fanfic och vi båda älskar Voldemort och alla onda karaktärer. Du är för söt ♥ tack kära du ♥ Så lite så för en bra sak :_: vad ska jag kalla dig haha? X_X
9 aug, 2012 12:38 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Trezzan: Ja men när människor berömmer det jag skriver blir jag alltid lika rörd och ja xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Trezzan: Naw omg fjkvdykbvdjkuthk (det var mitt sätt och beskriva att jag hoppar uppochner och ja)Cara Riddle du har skrivit en riktigt bra fanfic och vi båda älskar Voldemort och alla onda karaktärer. Du är för söt ♥ tack kära du ♥ Så lite så för en bra sak :_: vad ska jag kalla dig haha? X_X Kalla?? :s ![]()
9 aug, 2012 12:42 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen