@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
29 maj, 2013 21:09 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Hedwig96: jag hade skoldag från kl.13- 21! kockskola, så vi serverade treorna (de som stutar nu!) får sommarlov imorgon så... Jaha, men det låter ju nice på ett sätt, låång sovmorro. Hmm, vi serverade 9orna när vi gick i åttan, du slutade vi 23.00. Det var också en upplevelse ja, det var helt kul, men nu e jag ganska trött! vi lagade mat först, sen serverade, och sist städa undan! O Jisses, det var ju inte lite. Vad blev det för något? det var lite småplock bara, bl.a. pajer, toast skagen, vårrullar... till 80 pers! Det är många, men god mat Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 29 maj, 2013 21:10 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av lillamymin: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Hedwig96: jag hade skoldag från kl.13- 21! kockskola, så vi serverade treorna (de som stutar nu!) får sommarlov imorgon så... Jaha, men det låter ju nice på ett sätt, låång sovmorro. Hmm, vi serverade 9orna när vi gick i åttan, du slutade vi 23.00. Det var också en upplevelse ja, det var helt kul, men nu e jag ganska trött! vi lagade mat först, sen serverade, och sist städa undan! O Jisses, det var ju inte lite. Vad blev det för något? det var lite småplock bara, bl.a. pajer, toast skagen, vårrullar... till 80 pers! Det är många, men god mat ja, så hade vi toskakaka och chokladkaka som efterrätt! 29 maj, 2013 21:13 |
|
The Noble Lion
Elev |
Antingen denna söndag eller nästa söndag ska jag skypea med min värdfamilj, jag är RÄTT nervös just nu
29 maj, 2013 21:15 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Hedwig96: jag hade skoldag från kl.13- 21! kockskola, så vi serverade treorna (de som stutar nu!) får sommarlov imorgon så... Jaha, men det låter ju nice på ett sätt, låång sovmorro. Hmm, vi serverade 9orna när vi gick i åttan, du slutade vi 23.00. Det var också en upplevelse ja, det var helt kul, men nu e jag ganska trött! vi lagade mat först, sen serverade, och sist städa undan! O Jisses, det var ju inte lite. Vad blev det för något? det var lite småplock bara, bl.a. pajer, toast skagen, vårrullar... till 80 pers! Det är många, men god mat ja, så hade vi toskakaka och chokladkaka som efterrätt! Åh, nu vill jag ju också gå på middag Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 29 maj, 2013 21:16 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av lillamymin: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Hedwig96: jag hade skoldag från kl.13- 21! kockskola, så vi serverade treorna (de som stutar nu!) får sommarlov imorgon så... Jaha, men det låter ju nice på ett sätt, låång sovmorro. Hmm, vi serverade 9orna när vi gick i åttan, du slutade vi 23.00. Det var också en upplevelse ja, det var helt kul, men nu e jag ganska trött! vi lagade mat först, sen serverade, och sist städa undan! O Jisses, det var ju inte lite. Vad blev det för något? det var lite småplock bara, bl.a. pajer, toast skagen, vårrullar... till 80 pers! Det är många, men god mat ja, så hade vi toskakaka och chokladkaka som efterrätt! Åh, nu vill jag ju också gå på middag hehe, jag har gått och småätit lite hela tiden! 29 maj, 2013 21:20 |
|
Ginny00
Elev |
Godnatt.. e.e
29 maj, 2013 21:21 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Hedwig96: jag hade skoldag från kl.13- 21! kockskola, så vi serverade treorna (de som stutar nu!) får sommarlov imorgon så... Jaha, men det låter ju nice på ett sätt, låång sovmorro. Hmm, vi serverade 9orna när vi gick i åttan, du slutade vi 23.00. Det var också en upplevelse ja, det var helt kul, men nu e jag ganska trött! vi lagade mat först, sen serverade, och sist städa undan! O Jisses, det var ju inte lite. Vad blev det för något? det var lite småplock bara, bl.a. pajer, toast skagen, vårrullar... till 80 pers! Det är många, men god mat ja, så hade vi toskakaka och chokladkaka som efterrätt! Åh, nu vill jag ju också gå på middag hehe, jag har gått och småätit lite hela tiden! Det hade jag lätt också gjort Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 29 maj, 2013 21:27 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av lillamymin: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Hedwig96: jag hade skoldag från kl.13- 21! kockskola, så vi serverade treorna (de som stutar nu!) får sommarlov imorgon så... Jaha, men det låter ju nice på ett sätt, låång sovmorro. Hmm, vi serverade 9orna när vi gick i åttan, du slutade vi 23.00. Det var också en upplevelse ja, det var helt kul, men nu e jag ganska trött! vi lagade mat först, sen serverade, och sist städa undan! O Jisses, det var ju inte lite. Vad blev det för något? det var lite småplock bara, bl.a. pajer, toast skagen, vårrullar... till 80 pers! Det är många, men god mat ja, så hade vi toskakaka och chokladkaka som efterrätt! Åh, nu vill jag ju också gå på middag hehe, jag har gått och småätit lite hela tiden! Det hade jag lätt också gjort det blir lätt så! lite morot där o lite choklad kaka på, en toast, skagen sku va gott... 29 maj, 2013 21:29 |
|
ginnyw123
Elev |
29 maj, 2013 21:31 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen