Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 12649 12650 12651 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Pixie
Elev

Avatar


jag älskar att anonymt göra andra personer lyckliga på tumblr

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

29 maj, 2013 21:09

lillamymin
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Hedwig96:

Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Hedwig96:
VET NI VAD, JAG KOM HEM FRÅN SKOLAN NU!


Nejmen Oj, vad har du gjort där så länge?

jag hade skoldag från kl.13- 21!
kockskola, så vi serverade treorna (de som stutar nu!)
får sommarlov imorgon så...


Jaha, men det låter ju nice på ett sätt, låång sovmorro. Hmm, vi serverade 9orna när vi gick i åttan, du slutade vi 23.00. Det var också en upplevelse

ja, det var helt kul, men nu e jag ganska trött!
vi lagade mat först, sen serverade, och sist städa undan!


O Jisses, det var ju inte lite. Vad blev det för något?

det var lite småplock bara, bl.a. pajer, toast skagen, vårrullar...
till 80 pers!


Det är många, men god mat

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

29 maj, 2013 21:10

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Hedwig96:

Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Hedwig96:
VET NI VAD, JAG KOM HEM FRÅN SKOLAN NU!


Nejmen Oj, vad har du gjort där så länge?

jag hade skoldag från kl.13- 21!
kockskola, så vi serverade treorna (de som stutar nu!)
får sommarlov imorgon så...


Jaha, men det låter ju nice på ett sätt, låång sovmorro. Hmm, vi serverade 9orna när vi gick i åttan, du slutade vi 23.00. Det var också en upplevelse

ja, det var helt kul, men nu e jag ganska trött!
vi lagade mat först, sen serverade, och sist städa undan!


O Jisses, det var ju inte lite. Vad blev det för något?

det var lite småplock bara, bl.a. pajer, toast skagen, vårrullar...
till 80 pers!


Det är många, men god mat

ja, så hade vi toskakaka och chokladkaka som efterrätt!

29 maj, 2013 21:13

The Noble Lion
Elev

Avatar


Antingen denna söndag eller nästa söndag ska jag skypea med min värdfamilj, jag är RÄTT nervös just nu

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

29 maj, 2013 21:15

lillamymin
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Hedwig96:

Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Hedwig96:
VET NI VAD, JAG KOM HEM FRÅN SKOLAN NU!


Nejmen Oj, vad har du gjort där så länge?

jag hade skoldag från kl.13- 21!
kockskola, så vi serverade treorna (de som stutar nu!)
får sommarlov imorgon så...


Jaha, men det låter ju nice på ett sätt, låång sovmorro. Hmm, vi serverade 9orna när vi gick i åttan, du slutade vi 23.00. Det var också en upplevelse

ja, det var helt kul, men nu e jag ganska trött!
vi lagade mat först, sen serverade, och sist städa undan!


O Jisses, det var ju inte lite. Vad blev det för något?

det var lite småplock bara, bl.a. pajer, toast skagen, vårrullar...
till 80 pers!


Det är många, men god mat

ja, så hade vi toskakaka och chokladkaka som efterrätt!


Åh, nu vill jag ju också gå på middag

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

29 maj, 2013 21:16

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Hedwig96:

Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Hedwig96:
VET NI VAD, JAG KOM HEM FRÅN SKOLAN NU!


Nejmen Oj, vad har du gjort där så länge?

jag hade skoldag från kl.13- 21!
kockskola, så vi serverade treorna (de som stutar nu!)
får sommarlov imorgon så...


Jaha, men det låter ju nice på ett sätt, låång sovmorro. Hmm, vi serverade 9orna när vi gick i åttan, du slutade vi 23.00. Det var också en upplevelse

ja, det var helt kul, men nu e jag ganska trött!
vi lagade mat först, sen serverade, och sist städa undan!


O Jisses, det var ju inte lite. Vad blev det för något?

det var lite småplock bara, bl.a. pajer, toast skagen, vårrullar...
till 80 pers!


Det är många, men god mat

ja, så hade vi toskakaka och chokladkaka som efterrätt!


Åh, nu vill jag ju också gå på middag

hehe, jag har gått och småätit lite hela tiden!

29 maj, 2013 21:20

Ginny00
Elev

Avatar


Godnatt.. e.e

29 maj, 2013 21:21

lillamymin
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Hedwig96:

Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Hedwig96:
VET NI VAD, JAG KOM HEM FRÅN SKOLAN NU!


Nejmen Oj, vad har du gjort där så länge?

jag hade skoldag från kl.13- 21!
kockskola, så vi serverade treorna (de som stutar nu!)
får sommarlov imorgon så...


Jaha, men det låter ju nice på ett sätt, låång sovmorro. Hmm, vi serverade 9orna när vi gick i åttan, du slutade vi 23.00. Det var också en upplevelse

ja, det var helt kul, men nu e jag ganska trött!
vi lagade mat först, sen serverade, och sist städa undan!


O Jisses, det var ju inte lite. Vad blev det för något?

det var lite småplock bara, bl.a. pajer, toast skagen, vårrullar...
till 80 pers!


Det är många, men god mat

ja, så hade vi toskakaka och chokladkaka som efterrätt!


Åh, nu vill jag ju också gå på middag

hehe, jag har gått och småätit lite hela tiden!


Det hade jag lätt också gjort

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

29 maj, 2013 21:27

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Hedwig96:

Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Hedwig96:
VET NI VAD, JAG KOM HEM FRÅN SKOLAN NU!


Nejmen Oj, vad har du gjort där så länge?

jag hade skoldag från kl.13- 21!
kockskola, så vi serverade treorna (de som stutar nu!)
får sommarlov imorgon så...


Jaha, men det låter ju nice på ett sätt, låång sovmorro. Hmm, vi serverade 9orna när vi gick i åttan, du slutade vi 23.00. Det var också en upplevelse

ja, det var helt kul, men nu e jag ganska trött!
vi lagade mat först, sen serverade, och sist städa undan!


O Jisses, det var ju inte lite. Vad blev det för något?

det var lite småplock bara, bl.a. pajer, toast skagen, vårrullar...
till 80 pers!


Det är många, men god mat

ja, så hade vi toskakaka och chokladkaka som efterrätt!


Åh, nu vill jag ju också gå på middag

hehe, jag har gått och småätit lite hela tiden!


Det hade jag lätt också gjort

det blir lätt så! lite morot där o lite choklad kaka på, en toast, skagen sku va gott...

29 maj, 2013 21:29

ginnyw123
Elev

Avatar


Hade teateruppspel i dag det var såå kul :'

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F2m3nyh1.jpg

29 maj, 2013 21:31

1 2 3 ... 12649 12650 12651 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.