@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny Weasley 100
Elev |
29 maj, 2013 20:40 |
|
lillamymin
Elev |
Nejmen Oj, vad har du gjort där så länge? Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 29 maj, 2013 20:40 |
|
Hedwig96
Elev |
nej, det gör jag inte jag hade skoldag från kl.13- 21! kockskola, så vi serverade treorna (de som stutar nu!) får sommarlov imorgon så... 29 maj, 2013 20:42 |
|
lillamymin
Elev |
jag hade skoldag från kl.13- 21! kockskola, så vi serverade treorna (de som stutar nu!) får sommarlov imorgon så... Jaha, men det låter ju nice på ett sätt, låång sovmorro. Hmm, vi serverade 9orna när vi gick i åttan, du slutade vi 23.00. Det var också en upplevelse Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 29 maj, 2013 20:45 |
|
Ginny00
Elev |
jag är uttrååååkaaaad
29 maj, 2013 20:46 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
29 maj, 2013 20:47 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av lillamymin: jag hade skoldag från kl.13- 21! kockskola, så vi serverade treorna (de som stutar nu!) får sommarlov imorgon så... Jaha, men det låter ju nice på ett sätt, låång sovmorro. Hmm, vi serverade 9orna när vi gick i åttan, du slutade vi 23.00. Det var också en upplevelse ja, det var helt kul, men nu e jag ganska trött! vi lagade mat först, sen serverade, och sist städa undan! 29 maj, 2013 20:49 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av lillamymin: jag hade skoldag från kl.13- 21! kockskola, så vi serverade treorna (de som stutar nu!) får sommarlov imorgon så... Jaha, men det låter ju nice på ett sätt, låång sovmorro. Hmm, vi serverade 9orna när vi gick i åttan, du slutade vi 23.00. Det var också en upplevelse ja, det var helt kul, men nu e jag ganska trött! vi lagade mat först, sen serverade, och sist städa undan! O Jisses, det var ju inte lite. Vad blev det för något? Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 29 maj, 2013 20:52 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av lillamymin: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Hedwig96: jag hade skoldag från kl.13- 21! kockskola, så vi serverade treorna (de som stutar nu!) får sommarlov imorgon så... Jaha, men det låter ju nice på ett sätt, låång sovmorro. Hmm, vi serverade 9orna när vi gick i åttan, du slutade vi 23.00. Det var också en upplevelse ja, det var helt kul, men nu e jag ganska trött! vi lagade mat först, sen serverade, och sist städa undan! O Jisses, det var ju inte lite. Vad blev det för något? det var lite småplock bara, bl.a. pajer, toast skagen, vårrullar... till 80 pers! 29 maj, 2013 20:55 |
|
The Noble Lion
Elev |
29 maj, 2013 20:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen