Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 12648 12649 12650 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Ginny Weasley 100
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
VET NI VAD, JAG KOM HEM FRÅN SKOLAN NU!

Ne du skämtar!!!!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2Fy4v27iXmCK5Nu%2Fgiphy.gif <3 It's a metaphor <3

29 maj, 2013 20:40

lillamymin
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
VET NI VAD, JAG KOM HEM FRÅN SKOLAN NU!


Nejmen Oj, vad har du gjort där så länge?

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

29 maj, 2013 20:40

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny Weasley 100:
Skrivet av Hedwig96:
VET NI VAD, JAG KOM HEM FRÅN SKOLAN NU!

Ne du skämtar!!!!!!

nej, det gör jag inte
Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Hedwig96:
VET NI VAD, JAG KOM HEM FRÅN SKOLAN NU!


Nejmen Oj, vad har du gjort där så länge?

jag hade skoldag från kl.13- 21!
kockskola, så vi serverade treorna (de som stutar nu!)
får sommarlov imorgon så...

29 maj, 2013 20:42

lillamymin
Elev

Avatar



Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Hedwig96:
VET NI VAD, JAG KOM HEM FRÅN SKOLAN NU!


Nejmen Oj, vad har du gjort där så länge?

jag hade skoldag från kl.13- 21!
kockskola, så vi serverade treorna (de som stutar nu!)
får sommarlov imorgon så...


Jaha, men det låter ju nice på ett sätt, låång sovmorro. Hmm, vi serverade 9orna när vi gick i åttan, du slutade vi 23.00. Det var också en upplevelse

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

29 maj, 2013 20:45

Ginny00
Elev

Avatar


jag är uttrååååkaaaad

29 maj, 2013 20:46

Ginny Weasley 100
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
jag är uttrååååkaaaad

Mm, jag meeeed!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2Fy4v27iXmCK5Nu%2Fgiphy.gif <3 It's a metaphor <3

29 maj, 2013 20:47

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av lillamymin:

Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Hedwig96:
VET NI VAD, JAG KOM HEM FRÅN SKOLAN NU!


Nejmen Oj, vad har du gjort där så länge?

jag hade skoldag från kl.13- 21!
kockskola, så vi serverade treorna (de som stutar nu!)
får sommarlov imorgon så...


Jaha, men det låter ju nice på ett sätt, låång sovmorro. Hmm, vi serverade 9orna när vi gick i åttan, du slutade vi 23.00. Det var också en upplevelse

ja, det var helt kul, men nu e jag ganska trött!
vi lagade mat först, sen serverade, och sist städa undan!

29 maj, 2013 20:49

lillamymin
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av lillamymin:

Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Hedwig96:
VET NI VAD, JAG KOM HEM FRÅN SKOLAN NU!


Nejmen Oj, vad har du gjort där så länge?

jag hade skoldag från kl.13- 21!
kockskola, så vi serverade treorna (de som stutar nu!)
får sommarlov imorgon så...


Jaha, men det låter ju nice på ett sätt, låång sovmorro. Hmm, vi serverade 9orna när vi gick i åttan, du slutade vi 23.00. Det var också en upplevelse

ja, det var helt kul, men nu e jag ganska trött!
vi lagade mat först, sen serverade, och sist städa undan!


O Jisses, det var ju inte lite. Vad blev det för något?

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

29 maj, 2013 20:52

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Hedwig96:

Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Hedwig96:
VET NI VAD, JAG KOM HEM FRÅN SKOLAN NU!


Nejmen Oj, vad har du gjort där så länge?

jag hade skoldag från kl.13- 21!
kockskola, så vi serverade treorna (de som stutar nu!)
får sommarlov imorgon så...


Jaha, men det låter ju nice på ett sätt, låång sovmorro. Hmm, vi serverade 9orna när vi gick i åttan, du slutade vi 23.00. Det var också en upplevelse

ja, det var helt kul, men nu e jag ganska trött!
vi lagade mat först, sen serverade, och sist städa undan!


O Jisses, det var ju inte lite. Vad blev det för något?

det var lite småplock bara, bl.a. pajer, toast skagen, vårrullar...
till 80 pers!

29 maj, 2013 20:55

The Noble Lion
Elev

Avatar


Jag hade sista spanskalektionen idag, ni förstår inte hur skönt det är nu när det är över!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

29 maj, 2013 20:58

1 2 3 ... 12648 12649 12650 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.