@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ikka
Elev |
Snart har jag bakat två satser mördegskakor. Gjorde fyra olika sorter: syltkakor, strösselkakor, shackrutor och chokladkakor. Hälften av dem är laktosfria. Samtidigt har jag kokat ris och håller på att värma chili con carne. När jag är klar med det ska jag baka klart den sista plåten kakor, städa undan allt, damsuga allt socker och ris jag spillt på golvet OCH göra matsäck till imorgon.
Jag visste inte hur lång tid allt detta skulle ta innan jag gav mig in på det ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
29 maj, 2013 18:42 |
|
Borttagen
|
Jag har lust att göra mina trollstavar, men pappa har någon person här som han pratar med, och han måste hjälpa mig att såga av en grej xD
EDIT: Sedan är ju frågan vart jag har lagt dem... 29 maj, 2013 18:44 |
|
Borttagen
|
jag har varit medlem på mugglis i två år och tre dagar hehe
jag missade min mugglisfödelsedag : ( 29 maj, 2013 19:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: jag har varit medlem på mugglis i två år och tre dagar hehe jag missade min mugglisfödelsedag : ( grattis i efterskått 29 maj, 2013 19:07 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Inte för att skryta, men här i norr är det/var det ca 30+ idag
29 maj, 2013 19:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jag har varit medlem på mugglis i två år och tre dagar hehe jag missade min mugglisfödelsedag : ( grattis i efterskått tack : ) 29 maj, 2013 19:14 |
|
Borttagen
|
Vet ni? Jag håller på med planer/upplägg för min HP-fest nu, ska strax börja med mer detaljer
29 maj, 2013 19:17 |
|
Pixie
Elev |
29 maj, 2013 19:20 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Neeyum: Är väl rätt så ny till böckerna, har läst Carrie och har lånat Varsel från biblioteket. Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Neeyum: ...yes, I agree, men alltså, vilken fantasi o.o Skrivet av LolFeelings: Men herregud, varför läser jag Stephen King-böcker? FÖR ATT STEPHEN KING IS THE SHIT ja herregud vilka böcker har du läst/vilka läser du? :' CARRIE THE SHINING YOU, MY FRIEND, ARE AWESOME 29 maj, 2013 19:21 |
|
Pixie
Elev |
jag har so-prov imorgon och min mage & huvud gör ont ugh dålig kombination liksom
aja tröstdricker loka-vattnet som smakar glass drogar den typ
29 maj, 2013 19:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen