Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 12646 12647 12648 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
ikka
Elev

Avatar


Snart har jag bakat två satser mördegskakor. Gjorde fyra olika sorter: syltkakor, strösselkakor, shackrutor och chokladkakor. Hälften av dem är laktosfria. Samtidigt har jag kokat ris och håller på att värma chili con carne. När jag är klar med det ska jag baka klart den sista plåten kakor, städa undan allt, damsuga allt socker och ris jag spillt på golvet OCH göra matsäck till imorgon.

Jag visste inte hur lång tid allt detta skulle ta innan jag gav mig in på det Ska upp tiidigt imorgon och vill sova för jag var uppe till halv tre igår.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F19dcb2fe90f3aa814537f77f66dea001%2Ftumblr_mr067yYzlQ1r07ig3o9_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F55f2b5931c1e0c49ff0bb498524f8691%2Ftumblr_mndea9371B1rvv3l2o9_500.gif[img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97

29 maj, 2013 18:42

Borttagen

Avatar


Jag har lust att göra mina trollstavar, men pappa har någon person här som han pratar med, och han måste hjälpa mig att såga av en grej xD

EDIT: Sedan är ju frågan vart jag har lagt dem...

29 maj, 2013 18:44

Borttagen

Avatar


jag har varit medlem på mugglis i två år och tre dagar hehe
jag missade min mugglisfödelsedag : (

29 maj, 2013 19:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
jag har varit medlem på mugglis i två år och tre dagar hehe
jag missade min mugglisfödelsedag : (


grattis i efterskått

29 maj, 2013 19:07

Ronald Weasley
Elev

Avatar


Inte för att skryta, men här i norr är det/var det ca 30+ idag

29 maj, 2013 19:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
jag har varit medlem på mugglis i två år och tre dagar hehe
jag missade min mugglisfödelsedag : (


grattis i efterskått

tack : )

29 maj, 2013 19:14

Borttagen

Avatar


Vet ni? Jag håller på med planer/upplägg för min HP-fest nu, ska strax börja med mer detaljer Det är jättekul! Hihi ♥

29 maj, 2013 19:17

Pixie
Elev

Avatar


jag har ont i huvudet och ont i magen
vill dö pga gör så himla ont

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

29 maj, 2013 19:20

Neeyum
Elev

Avatar


Skrivet av LolFeelings:
Skrivet av Neeyum:
Skrivet av LolFeelings:
Skrivet av Neeyum:
Skrivet av LolFeelings:
Men herregud, varför läser jag Stephen King-böcker?

FÖR ATT STEPHEN KING IS THE SHIT
...yes, I agree, men alltså, vilken fantasi o.o

ja herregud
vilka böcker har du läst/vilka läser du? :' )
Är väl rätt så ny till böckerna, har läst Carrie och har lånat Varsel från biblioteket.

CARRIE
THE SHINING
YOU, MY FRIEND, ARE AWESOME

29 maj, 2013 19:21

Pixie
Elev

Avatar


jag har so-prov imorgon och min mage & huvud gör ont ugh dålig kombination liksom

aja tröstdricker loka-vattnet som smakar glass
drogar den typ

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

29 maj, 2013 19:34

1 2 3 ... 12646 12647 12648 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.