@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Leonora
Elev |
29 maj, 2013 01:10 |
|
Afturelding
Elev |
Hejdå Sverige.
Jag tänkte åka till Italien ett par dagar och se en massa häftiga saker och äta pasta. Hoppas det är okej. Vänligen, trött tjej. ![]() ![]()
29 maj, 2013 05:23 |
|
Ginny00
Elev |
Morgonförkylningar. Blä.
29 maj, 2013 06:43 |
|
Borttagen
|
idag har jsg no prov det är jättekul
29 maj, 2013 07:16 |
|
Solkatten
Elev |
Betygen sätts imorgon...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 maj, 2013 10:26 |
|
Luna Chang
Elev |
NO tre solpass av tre idag. Feels . Fun.....
Hej 29 maj, 2013 11:33 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Far jag kan inte få upp min kokosnöt, didelididi, alla sätt jag prövat har vart fel :3 Minns du flygeln far? Glöm bort den är du rar, för det är bara kokosnöten som är sig lik där hemma!! Vårt lilla hus du ser, der står där inte mer. Det är bara kokosnöten som är sig lik! Älskar den låten : D 29 maj, 2013 12:27 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Obliviate_: Far jag kan inte få upp min kokosnöt, didelididi, alla sätt jag prövat har vart fel :3 Minns du flygeln far? Glöm bort den är du rar, för det är bara kokosnöten som är sig lik där hemma!! Vårt lilla hus du ser, der står där inte mer. Det är bara kokosnöten som är sig lik! Älskar den låten : D Haha XD Jag kan bara den där raden och en till, (Lejonkungen 29 maj, 2013 12:38 |
|
Verro_Luna
Elev |
Igår, när jag kom hem från en middag med klassen skrev jag att jag älskar dem.
Nu, 16 timmar efter kom jag på en terrible sak.... Det är mer än terrible... Jag var så lycklig.... Jag kommer mista er om 69 timmar och 18 minuter.... Det blir sommarlov och jag börjar högstadiet... Vissa kommer på min klass men det blir inte vi
29 maj, 2013 12:43 |
|
The Noble Lion
Elev |
Imorgon går jag i skolan hela dagen, på fredag springer 3:orna ut och då är jag ledig, på måndag är jag ledig, på tisdagen är det klassråd och resten av dagen är jag ledig och sen på ONSDAG SLUTAR JAG!! WOOP WOOP! Alltså är imorgon min sista riktiga dag med klassen innan jag far iväg till USA
29 maj, 2013 13:10 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen