Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 12641 12642 12643 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
baramin
Elev

Avatar


Kenza svarade på min kommentar i sin blogg *starstrucked* jag är så himla lättimponerad haha

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

28 maj, 2013 22:54

LolFeelings
Elev

Avatar


Skrivet av Neeyum:
Skrivet av LolFeelings:
Skrivet av Neeyum:
Skrivet av LolFeelings:
Men herregud, varför läser jag Stephen King-böcker?

FÖR ATT STEPHEN KING IS THE SHIT
...yes, I agree, men alltså, vilken fantasi o.o

ja herregud
vilka böcker har du läst/vilka läser du? :' )
Är väl rätt så ny till böckerna, har läst Carrie och har lånat Varsel från biblioteket.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

28 maj, 2013 23:06

Hedwig96
Elev

Avatar


nä, nu ska jag nog gå och sova! måste bara vänta 7 min till!
Tur att jag börjar först kl. 13 imorgon iallafall!

28 maj, 2013 23:53

Obliviate_
Elev

Avatar


Far jag kan inte få upp min kokosnöt, didelididi, alla sätt jag prövat har vart fel :3

29 maj, 2013 00:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Far jag kan inte få upp min kokosnöt, didelididi, alla sätt jag prövat har vart fel :3


Neeeeeej nu kommer den låten garanterat fastna i mitt huvud :'(

29 maj, 2013 00:46

Obliviate_
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Far jag kan inte få upp min kokosnöt, didelididi, alla sätt jag prövat har vart fel :3


Neeeeeej nu kommer den låten garanterat fastna i mitt huvud :'(


Ja, nu är det slut på gamla tider, ja nu är det färdigt inom kort, nu ska hela rasket rivet, nu ska hela rasket bort, så jag tar farväl och stora tårar rullar på min kind, nu är det slut på gamla tider, nu går 34an i himlen in.

Bättre?

29 maj, 2013 00:48

Borttagen

Avatar


Jag vill allvarligt talat väldigt gärna ha en sån här.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcdn.smosh.com%2Fsites%2Fdefault%2Ffiles%2Fftpuploads%2Fbloguploads%2F0513%2Ffunny-geeky-product-bacon-obol-cereal.jpg

29 maj, 2013 00:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Far jag kan inte få upp min kokosnöt, didelididi, alla sätt jag prövat har vart fel :3


Neeeeeej nu kommer den låten garanterat fastna i mitt huvud :'(


Ja, nu är det slut på gamla tider, ja nu är det färdigt inom kort, nu ska hela rasket rivet, nu ska hela rasket bort, så jag tar farväl och stora tårar rullar på min kind, nu är det slut på gamla tider, nu går 34an i himlen in.

Bättre?


HAHA du är ond :'( Den låten är iofs mycket bättre att ha i huvudet än kokosnötslåten.
Fast nu går typ alla Allsångs låtar på repeat i mitt huvud :''

29 maj, 2013 00:52

Obliviate_
Elev

Avatar


'wertez allsång på skansen? Kommer inte ihåg nån låt därifrån, förutom stockholm i mitt hjärta då XD

29 maj, 2013 00:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
'wertez allsång på skansen? Kommer inte ihåg nån låt därifrån, förutom stockholm i mitt hjärta då XD


Haha ja precis! Inte? :O Haha mamma tvingade alltid dit mig när jag var liten så nu är det tradition att gå minst en gång om året xD Känns ju lite sådär lagom töntigt

29 maj, 2013 00:57

1 2 3 ... 12641 12642 12643 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.