@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig00
Elev |
Gönatt
Ħɛ∂ωιɢ00 28 maj, 2013 21:10 |
|
Thilda
Elev |
GAAAH. Fattar inte hur jag ska ställa in Apple tv, så nu skiter jag i det.
28 maj, 2013 21:11 |
|
Hedwig00
Elev |
Haha
Coolt Ħɛ∂ωιɢ00 28 maj, 2013 21:12 |
|
luckyBella
Elev |
IGÅR BLEV JAG HUNDBITEN. I ANSIKTET. PÅ KINDEN.
Ja, det var väl inte så kul BLEV AV MED EN LEVERFLÄCK. Vill ha den tillbaka
28 maj, 2013 21:14 |
|
Borttagen
|
EMELESEL varifrån är gifen från din signatur?
it looks so familiar 28 maj, 2013 21:14 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
BRITTANA I LOOOOOVE I LOVE YOU SO MUTCH I CAN'T HANDEL IT I LOVE LOVE LOOOOVE YOU MY SWEET PERFECT PERSONS YOU GUYS ARE PERFECTION LOOOVE LOOOVE ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
28 maj, 2013 21:14 |
|
M4L13
Elev |
jag är så in åt helvetes arg så det är fan inte sant
jag vet inte på vad men jag är alltid arg ew jag hatar allt allt är ett skämt
28 maj, 2013 21:21 |
|
Pixie
Elev |
Mugglis hjälp mig! Mitt hår är en katastrof. Och inte bara utväxten som jag alltid klagar på, den går att fixa. Men mitt hår har blivit sämre. Jag tittar igenom bilder och fattar inte vad som hänt av mitt hår. Förr var det glansigt & tjockare (har aldrig haft tjockt hår, men tjockare) och det såg ut ungefär såhär:
Fint hår (nyfärgat så ingen utväxt där). Sen nån månad senare var mitt hår inte lika fint, men fortfarande glansigt, det såg ut såhär: . Ytterligare några månader senare var mitt hår inte alls glansigt eller tjockt - men håret var fortfarande lätt och jag fick fram volym i det. Såhär såg det ut: Även om håret är rätt slitet så älskar jag det där håret. Så såg det ut ända tills typ förra veckan. Då såg mitt hår ut såhär: alltså inte lika fluffigt, hårsprayen ville inte funka riktigt, annars var det väl ok bara typ.. för tråkigt. Idag är mitt hår värst. Det är inte fint, saknar volym, är inte speciellt tjockt och har ingen glans (även om jag inte gillar glansigt hår så är det här hemskt) och hårsprayen gör håret så fettigt att jag vet inte vad. Det här är alltså jag imorse, precis efter jag hade gjort iordning mitt hår exakt som jag har gjort i några månader: ![]() Och snart har jag skolavslutning så jag vill vara väldigt fin i håret. Idk?? Det kommer se ut som mitt hår är spaghetti om jag inte gör nåt! Har ni nån mirakelkur?
28 maj, 2013 22:24 |
|
Hedwig96
Elev |
28 maj, 2013 22:25 |
|
Pixie
Elev |
28 maj, 2013 22:41 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen