Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tack! din också förrästen! ^^
8 aug, 2012 10:44
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-15 kl. 13:52
|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
speech! 8 aug, 2012 11:15 |
|
Borttagen
|
Tonks_xD : Tack, du är awesome
8 aug, 2012 13:58 |
|
Soda
Elev |
.Ginny. aaww såå snäll du e asså
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
8 aug, 2012 15:02 |
|
Borttagen
|
Kate Malfoy: Åh, finis! ♥
Haha, bara nån gillar TVD gillar jag hen, haha. xD ♥ Men du är förstås mycket mer än så ♥ 8 aug, 2012 15:50 |
|
_SanD_
Elev |
8 aug, 2012 16:19 |
|
MissFniss
Elev |
8 aug, 2012 16:56 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
Skrivet av hyperion: En stor, fet en till LilyLunaPotter för att hon är fin och underbar och typ världens gulligaste ♥ AHW Tack darlin ♥ Blushing alert Du är så himla go och najs och underbar och mysig och fin att jag vill kasta en miniräknare på min krukväxt ![]()
8 aug, 2012 17:37 |
|
Ginny00
Elev |
WOW HÖLL PÅ MED EN ASLÅNG LISTA OCH SÅ RÅKAR JAG KLICKA NER FÖNSTRET!!! WHY WHY WHY WHY WHY WHY WHY WHY WHY WHY WHY WHY WHY WHY WHY WHY WHY WHY WHY WHY WHY WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!
Är superledsen nu, och jag lovar, jag hade skrivit långa texter på jättemånga medlemmar och fixat design och... Näääää. Nu ska jag fan bryta ihop. HATAR MIN KÄRA DATOR. Trösta mig, någon. Kanske gör någon komplimangbomb om jag återfår energin någon gång. TRÖSTA MIG. EDIT; Ska försöka göra en senare ikväll. Kanske. 8 aug, 2012 20:38
Detta inlägg ändrades senast 2012-08- 8 kl. 20:40
|
|
LunaLovegood1
Elev |
8 aug, 2012 20:39 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen