@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Neeyum: ...yes, I agree, men alltså, vilken fantasi o.oSkrivet av LolFeelings: Men herregud, varför läser jag Stephen King-böcker? FÖR ATT STEPHEN KING IS THE SHIT
28 maj, 2013 20:16 |
|
Obliviate_
Elev |
vad heter den där figuren som kan lista ut vilken person man tänker på?
28 maj, 2013 20:16 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Skrivet av Obliviate_: akinator?vad heter den där figuren som kan lista ut vilken person man tänker på? 28 maj, 2013 20:17 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av lunalovegood!!: Skrivet av Obliviate_: akinator? vad heter den där figuren som kan lista ut vilken person man tänker på? så var det ja 28 maj, 2013 20:30 |
|
Verro_Luna
Elev |
Jag bara älskar min klass.
Jag kan inte rå för det... Det bara är så Vi är så fantastiska Det går inte att ändra på Dessutom gick vi ut och åt ikväll... Men klassen ♥ Tänk er: 18 stycken helt awesomiga människor, runt ett 5 meter långt bord , plus en awesomig lärare! Kan det bli bättre?! Mitt liv är så fantastiskt nu ♥ Tack ALLA för att ni finns :*)
28 maj, 2013 20:32 |
|
Hedwig00
Elev |
28 maj, 2013 20:38 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Skrivet av Obliviate_: han är läskig O.oSkrivet av lunalovegood!!: Skrivet av Obliviate_: akinator? vad heter den där figuren som kan lista ut vilken person man tänker på? så var det ja 28 maj, 2013 20:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Verro_Luna: Jag bara älskar min klass. Jag kan inte rå för det... Det bara är så Vi är så fantastiska Det går inte att ändra på Dessutom gick vi ut och åt ikväll... Men klassen ♥ Tänk er: 18 stycken helt awesomiga människor, runt ett 5 meter långt bord , plus en awesomig lärare! Kan det bli bättre?! Mitt liv är så fantastiskt nu ♥ Tack ALLA för att ni finns :*) Så otroligt underbart roligt att läsa. Önskar att jag haft din klass även om min klass var ganska så awesome så låter din mer awesome. ^^ 28 maj, 2013 20:39 |
|
Verro_Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Verro_Luna: Jag bara älskar min klass. Jag kan inte rå för det... Det bara är så Vi är så fantastiska Det går inte att ändra på Dessutom gick vi ut och åt ikväll... Men klassen ♥ Tänk er: 18 stycken helt awesomiga människor, runt ett 5 meter långt bord , plus en awesomig lärare! Kan det bli bättre?! Mitt liv är så fantastiskt nu ♥ Tack ALLA för att ni finns :*) Så otroligt underbart roligt att läsa. Önskar att jag haft din klass även om min klass var ganska så awesome så låter din mer awesome. ^^ Aaaaw ! Tur att du också fått en awesomig klass då Men mitt fantastiska liv kommer förstöras i höst när jag börjar högstadiet.....
28 maj, 2013 20:42 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Neeyum: ...yes, I agree, men alltså, vilken fantasi o.o Skrivet av LolFeelings: Men herregud, varför läser jag Stephen King-böcker? FÖR ATT STEPHEN KING IS THE SHIT ja herregud vilka böcker har du läst/vilka läser du? :' 28 maj, 2013 20:47 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen