@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Conflate
Elev |
Skrivet av M4L13: JAG HAR EN LILA UKULELE DEN ÄR SUPERSÖT JAG SKA BARA FÖRSÖKA STÄMMA DEN HEHEHEHE 2900 inlägg btw weho EHRMERGEERD JAG VILL OCKSÅ HA EN UKULELE NÅGON MED EN FIN FÄRG T.EX. LILA WHY heej jag är lite sådär minimalt avundsjuk hejdå
28 maj, 2013 18:59 |
|
Borttagen
|
Varför ska jag vara så trött för .__.
Ohwell. Får plugga extra mycket imorgon, på torsdag måste jag ta mig till skolan och skriva det sista provet. Jag MÅSTE... 28 maj, 2013 19:18 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Conflate: Skrivet av M4L13: JAG HAR EN LILA UKULELE DEN ÄR SUPERSÖT JAG SKA BARA FÖRSÖKA STÄMMA DEN HEHEHEHE 2900 inlägg btw weho EHRMERGEERD JAG VILL OCKSÅ HA EN UKULELE NÅGON MED EN FIN FÄRG T.EX. LILA WHY heej jag är lite sådär minimalt avundsjuk hejdå DEN ÄR VACKER DU KAN FÅ LÅNA DEN IBLAND SKICKAR DEN VIA EMAIL OM JAG SEDAN FÅR TILLBAKA DEN men jag har världens problem med att stämma den hahaha D:
28 maj, 2013 19:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Conflate: Skrivet av M4L13: JAG HAR EN LILA UKULELE DEN ÄR SUPERSÖT JAG SKA BARA FÖRSÖKA STÄMMA DEN HEHEHEHE 2900 inlägg btw weho EHRMERGEERD JAG VILL OCKSÅ HA EN UKULELE NÅGON MED EN FIN FÄRG T.EX. LILA WHY heej jag är lite sådär minimalt avundsjuk hejdå OMG ANNA SOULMATE JAG VILL OCKSÅ HA EN UKULELE JAG VET INTE HUR MAN SPELAR PÅ DEM BUT STILL DE ÄR SÅ FINA MYSIGA 28 maj, 2013 19:32 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Skrivet av M4L13: JAG HAR EN LILA UKULELE DEN ÄR SUPERSÖT JAG SKA BARA FÖRSÖKA STÄMMA DEN HEHEHEHE 2900 inlägg btw weho EHRMERGEERD JAG VILL OCKSÅ HA EN UKULELE NÅGON MED EN FIN FÄRG T.EX. LILA WHY heej jag är lite sådär minimalt avundsjuk hejdå OMG ANNA SOULMATE JAG VILL OCKSÅ HA EN UKULELE JAG VET INTE HUR MAN SPELAR PÅ DEM BUT STILL DE ÄR SÅ FINA MYSIGA VI ÄR ALLA SOULMATES JAG HAR INGEN ANING OM HUR MAN SPELAR MEN JAG SKA LÄRA MIG I'LL KEEP ON DREAMING OR SOMETHING
28 maj, 2013 19:35 |
|
Borttagen
|
28 maj, 2013 19:41 |
|
Ginny00
Elev |
borde tvätta håret..
28 maj, 2013 20:02 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Love this! ^^ ♥
Haha x'D 28 maj, 2013 20:15 |
|
Solkatten
Elev |
Thanks.
You're welcome. *facepalm*. *shakes hands* Nice to see we are on the same page. What the heck, Cleverbot? *caugh* retarded *caugh* "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 maj, 2013 20:15
Detta inlägg ändrades senast 2013-05-28 kl. 20:16
|
|
Borttagen
|
28 maj, 2013 20:15 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen