@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Man kan inte tro att det var soligt och sjukt varmt innan... Det verkligen ösregnade innan och helt plötsligt försvann det på typ mindre än en sekund? Lol.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 maj, 2013 16:51 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Skrivet av Elin Lovegood: grattis i förskott... xDjag fyller år om exakt en månad! wohoo!!! 28 maj, 2013 16:54 |
|
Borttagen
|
OMG OMG OMG OMG JAG KANSKE FÅR EN HUND I HÖST!!!!!!!!!!!!!!!!♥♥♥♥♥
28 maj, 2013 16:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: HAR NÅGON TIPS PÅ EN BRA (INTE FÖR LÄSKIG) TV-SERIE + LÄNK DÄR MAN KAN SE DEN? OTH (one Three Hill(jaja 15 års gräns men hwo cares)) det finns 9 säsonger och tvserien är slut forever ( :'() du kan se den på swefilmer 28 maj, 2013 17:05 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av The Noble Lion: Oj jag har tydligen inte varit inne sedan 2 maj... vad hände? ojdå! men dina drakar ddå? de lever ju än! Ja jag vet inte varför de inte är döda.. Jag trodde de skulle varit borta för länge sen, men jag klagar inte.
28 maj, 2013 17:07 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av The Noble Lion: Oj jag har tydligen inte varit inne sedan 2 maj... vad hände? ojdå! men dina drakar ddå? de lever ju än! Ja jag vet inte varför de inte är döda.. Jag trodde de skulle varit borta för länge sen, men jag klagar inte. ne, konstigt i alla fall att de lever så länge utan mat! eller så är dina nåt mirakel xD 28 maj, 2013 17:10
Detta inlägg ändrades senast 2013-05-28 kl. 17:10
|
|
Borttagen
|
Hej jag spelar sims hejdå.
28 maj, 2013 17:10 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av The Noble Lion: Oj jag har tydligen inte varit inne sedan 2 maj... vad hände? ojdå! men dina drakar ddå? de lever ju än! Ja jag vet inte varför de inte är döda.. Jag trodde de skulle varit borta för länge sen, men jag klagar inte. ne, konstigt i alla fall att de lever så länge utan mat! eller så är dina nåt mirakel xD Mirakeldrakar ♥3333
28 maj, 2013 17:14 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av The Noble Lion: Oj jag har tydligen inte varit inne sedan 2 maj... vad hände? ojdå! men dina drakar ddå? de lever ju än! Ja jag vet inte varför de inte är döda.. Jag trodde de skulle varit borta för länge sen, men jag klagar inte. ne, konstigt i alla fall att de lever så länge utan mat! eller så är dina nåt mirakel xD Mirakeldrakar ♥3333 jepp 28 maj, 2013 17:22 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av The Noble Lion: Oj jag har tydligen inte varit inne sedan 2 maj... vad hände? ojdå! men dina drakar ddå? de lever ju än! Ja jag vet inte varför de inte är döda.. Jag trodde de skulle varit borta för länge sen, men jag klagar inte. ne, konstigt i alla fall att de lever så länge utan mat! eller så är dina nåt mirakel xD Mirakeldrakar ♥3333 jepp Ååh grattis! Hoppas någon av mina drakar kommer upp på topplistan någon gång!
28 maj, 2013 17:29 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen