@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lunalovegood!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: vad lyyxxJag slutade 1 och en halv timme tidigare idag, yhea. Nästa vecka är jag ledig måndag, tisdag, torsdag och fredag och veckan efter det är det liseberg på måndagen och skolavslutning på onsdagen. 28 maj, 2013 15:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lunalovegood!!: Skrivet av Borttagen: vad lyyxx Jag slutade 1 och en halv timme tidigare idag, yhea. Nästa vecka är jag ledig måndag, tisdag, torsdag och fredag och veckan efter det är det liseberg på måndagen och skolavslutning på onsdagen. Haha, vet ;D 28 maj, 2013 15:52 |
|
Solkatten
Elev |
Äter glass. ^^
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 maj, 2013 15:54 |
|
stellaa
Elev |
28 maj, 2013 15:58 |
|
Solkatten
Elev |
Har typ inte kollat på det sedan jag var liten men filmerna äger! :3 Föredrar dem istället för självaste serien. ^^ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 maj, 2013 15:59 |
|
Borttagen
|
Yo peoples, jag går inte till skolan imorgon
28 maj, 2013 16:03 |
|
Aivilio
Elev |
28 maj, 2013 16:10 |
|
Borttagen
|
Jahapp... Snart ska man iväg för att dansa med ett par random människor
28 maj, 2013 16:19 |
|
Borttagen
|
Tack vare Solkatten är jag nu helt fast i klara Henry. TACK!!!
28 maj, 2013 16:27 |
|
Elin Lovegood
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Elin Lovegood: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Elin Lovegood: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Elin Lovegood: Det är inte långt kvar till sommarlov!!!! nej, 3 dagar! Tre dagar! Va? Lyx! jepp, skolavslutning på Torsdag! Nu på torsdag? Jag slutar fredagen den 14:de... ja, nu på torsdag!! ÅÅÅH! vad lyx, jag vill också!
28 maj, 2013 16:31 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen