Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 12631 12632 12633 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Det är vidrigt att vara sjuk när man faktiskt ska göra något kul i skolan.

28 maj, 2013 10:18

Obliviate_
Elev

Avatar


Peace and love har lagt ner.

Inte för att jag någonsin har gått på festivalen trots att jag kommer från borlänge men. Trist.

28 maj, 2013 12:26

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Peace and love har lagt ner.

Inte för att jag någonsin har gått på festivalen trots att jag kommer från borlänge men. Trist.

Har aldrig heller varit där men varför har de lagt ner?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

28 maj, 2013 12:28

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Obliviate_:
Peace and love har lagt ner.

Inte för att jag någonsin har gått på festivalen trots att jag kommer från borlänge men. Trist.

Har aldrig heller varit där men varför har de lagt ner?
För få sålda biljetter. De brukar sälja runt 23,000, i år har dom bara sålt 9000

28 maj, 2013 12:29

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Obliviate_:
Peace and love har lagt ner.

Inte för att jag någonsin har gått på festivalen trots att jag kommer från borlänge men. Trist.

Har aldrig heller varit där men varför har de lagt ner?
För få sålda biljetter. De brukar sälja runt 23,000, i år har dom bara sålt 9000

Är det bara i år de har bestämt att lägga ner eller för alltid?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

28 maj, 2013 12:34

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Obliviate_:
Peace and love har lagt ner.

Inte för att jag någonsin har gått på festivalen trots att jag kommer från borlänge men. Trist.

Har aldrig heller varit där men varför har de lagt ner?
För få sålda biljetter. De brukar sälja runt 23,000, i år har dom bara sålt 9000

Är det bara i år de har bestämt att lägga ner eller för alltid?


För alltid, antar jag.

28 maj, 2013 13:52

Borttagen

Avatar


får jag sova?
jag är trött.

28 maj, 2013 14:02

ikka
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av ikka:
Min nya blonda dipdye är fabulous

oh oh oh oh
bild?


Orkar inte ladda upp, men här är länk till min instagram: http://instagram.com/p/Z0xVsjBGk3/

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F19dcb2fe90f3aa814537f77f66dea001%2Ftumblr_mr067yYzlQ1r07ig3o9_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F55f2b5931c1e0c49ff0bb498524f8691%2Ftumblr_mndea9371B1rvv3l2o9_500.gif[img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97

28 maj, 2013 14:35

baramin
Elev

Avatar


Älskar Peace& love ♥ vettigt spenderade somrar sen jag var elva. Så himla stort att någonting sånt här kunde hända i min hemstad.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

28 maj, 2013 14:55

Ginny00
Elev

Avatar


Jag är nu officiellt den klantigaste människan i världen. ORKAR INTE

28 maj, 2013 15:06

1 2 3 ... 12631 12632 12633 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.