@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det är vidrigt att vara sjuk när man faktiskt ska göra något kul i skolan.
28 maj, 2013 10:18 |
|
Obliviate_
Elev |
Peace and love har lagt ner.
Inte för att jag någonsin har gått på festivalen trots att jag kommer från borlänge men. Trist. 28 maj, 2013 12:26 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Peace and love har lagt ner. Inte för att jag någonsin har gått på festivalen trots att jag kommer från borlänge men. Trist. Har aldrig heller varit där men varför har de lagt ner? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 maj, 2013 12:28 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Solkatten: För få sålda biljetter. De brukar sälja runt 23,000, i år har dom bara sålt 9000Skrivet av Obliviate_: Peace and love har lagt ner. Inte för att jag någonsin har gått på festivalen trots att jag kommer från borlänge men. Trist. Har aldrig heller varit där men varför har de lagt ner? 28 maj, 2013 12:29 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Solkatten: För få sålda biljetter. De brukar sälja runt 23,000, i år har dom bara sålt 9000 Skrivet av Obliviate_: Peace and love har lagt ner. Inte för att jag någonsin har gått på festivalen trots att jag kommer från borlänge men. Trist. Har aldrig heller varit där men varför har de lagt ner? Är det bara i år de har bestämt att lägga ner eller för alltid? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 maj, 2013 12:34 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Solkatten: För få sålda biljetter. De brukar sälja runt 23,000, i år har dom bara sålt 9000 Skrivet av Obliviate_: Peace and love har lagt ner. Inte för att jag någonsin har gått på festivalen trots att jag kommer från borlänge men. Trist. Har aldrig heller varit där men varför har de lagt ner? Är det bara i år de har bestämt att lägga ner eller för alltid? För alltid, antar jag. 28 maj, 2013 13:52 |
|
Borttagen
|
får jag sova?
jag är trött. 28 maj, 2013 14:02 |
|
ikka
Elev |
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
28 maj, 2013 14:35 |
|
baramin
Elev |
Älskar Peace& love ♥ vettigt spenderade somrar sen jag var elva. Så himla stort att någonting sånt här kunde hända i min hemstad.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 28 maj, 2013 14:55 |
|
Ginny00
Elev |
Jag är nu officiellt den klantigaste människan i världen. ORKAR INTE
28 maj, 2013 15:06 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen