@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
![]() Igår var det min tur att gå på bal, och jag och min pojkvän var så fina! =) Kan knappt vänta till studenten för att sätta på mig nästa klänning. =) - just like themarauder 27 maj, 2013 21:51 |
|
LunaLovegood1
Elev |
27 maj, 2013 22:25 |
|
M4L13
Elev |
27 maj, 2013 22:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: ![]() Igår var det min tur att gå på bal, och jag och min pojkvän var så fina! =) Kan knappt vänta till studenten för att sätta på mig nästa klänning. awww.. saknar min bal nu! 27 maj, 2013 22:45 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: ![]() Igår var det min tur att gå på bal, och jag och min pojkvän var så fina! =) Kan knappt vänta till studenten för att sätta på mig nästa klänning. awww.. saknar min bal nu! Det roligaste var att gå på röda mattan =) det andra hade jag klarat mig utan! =) - just like themarauder 27 maj, 2013 22:47 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
27 maj, 2013 22:50 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Ginny Weasley 100: Om några minuter går jag över till fjärdeårselev!!! Tjoho!! =D Grattis =) - just like themarauder 27 maj, 2013 23:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av EmahS: jo, jag vet! Jag tror inte att jag känner/vet någon ful person som är nära mig. Jag tänkte typ på onda karaktärer och sånt, om man inte gillar någon så blir den typ automatiskt ful...oftast. Till exempel Joffrey i Game of Thrones är jätteful för att han är så elak. Men han kanske skulle vara snygg...kanske. Om du tänker efter, har du några fula vänner? Nej. För man ser en insida som gör dem fina. medans personer som har en ful insida "utstrålar" det på utsidan också. ![]() *lämnar den här bilden och dansar dramatiskt iväg i månljuset* 27 maj, 2013 23:13 |
|
Cara Riddle
Elev |
Nu har jag gjort en läxa som inte ens är min xD *stolt* nu vill jag dock att den skall bli betygsatt xD
Jaja nu väntar sängen så godnatt mugglis xD ![]()
27 maj, 2013 23:24 |
|
Borttagen
|
jag har prov imorgon på saker jag inte ens jobbat om. tack så sjukt mycket, kära lärare
(jag är en väldigt ironisk person, you know...) 27 maj, 2013 23:26 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen