@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Verro_Luna
Elev |
Är hemma från skolan idag... Har helt ont i magen och huvudvärk.......
Vi sku på en utflykt idag... Spela kubb och fotboll
27 maj, 2013 07:43 |
|
M4L13
Elev |
27 maj, 2013 08:16 |
|
Solkatten
Elev |
Sista hela veckan som vi går i skolan. :'D Nästa vecka går vi bara måndag & tisdag.
♥ ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 maj, 2013 08:25 |
|
cirklar
Elev |
27 maj, 2013 08:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Pojkvännen och jag är bäst. Jag ligger md datorn i sängen och han med en bok. Jag "Skall vi sova snart jag är trött" Han "Ja jag väntade på dig" Jag "Vaaa, jag väntade på dig" pha.. trött Haha, sånt händer mig och Andreas alldeles för ofta xD Man väntar på den andra medan den andra väntar på en. Haha. vi brukar faktiskt inte råka ut för det. 27 maj, 2013 08:54 |
|
LauraTree
Elev |
Grattis!
27 maj, 2013 09:04 |
|
Ginny00
Elev |
Jag är inte ens i skolan xD skippar klassresan.
27 maj, 2013 09:29 |
|
Ginny Weasley 100
Elev |
27 maj, 2013 10:10 |
|
themarauder
Lärare |
27 maj, 2013 10:17 |
|
Solkatten
Elev |
Asså, fail. Vi har två st busshållsplatser i byn. Den som är närmast går jag till tisdag-fredag då jag börjar tidigt och den längst bort går jag till på måndagar då jag börjar 9:20. Jag gick då idag till den närmaste busshållplatsen. Vet inte varför. O.o Också helt plötsligt ser jag en buss som svänger in på den vägen där den andra busshållplatsen är. Först tror jag bara att det är en annan buss och sen bara... men vänta lite... *facepalm* Så jag fick gå hem igen och ta den bussen som går halv nio och den busshållplatsen ligger 3 km bort så jag fick skjuts dit med pappa och min bror som skulle till jobbet och högskolan. De åker ju den vägen.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 maj, 2013 10:38 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen