Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
7 aug, 2012 22:34 |
|
Miss_Green
Elev |
7 aug, 2012 22:35 |
|
Trezzan
Elev |
Jag ger komplimanger till Tamburlaine, Conflate och Lexie
Tamburlaine för att hon har skrivit en otroligt bra fanfic som jag är fäst vid, och för att hon inte skriver megatråkiga delar som är tio ord korta hehe. Conflate för att hon kan få mig att skratta så himla lätt, vi har de mesta knasiga konversationerna och det är för himla roligt. Haha. Så många weird idéer bara ploppar upp! Lexie för att hon också har skrivit en otroligt bra fanfic som uppdateras ofta och är rolig att läsa, bra framförallt! Komplimangen går också till henne för att hon gav mig världens roligaste natt för ett tag sen då vi satt och pratade om allt möjligt. Ni är jättefina och jätteunderbara tjejor!
7 aug, 2012 22:40 |
|
Optic
Elev |
scarhead
puss puss du är bäst finis ♥7 aug, 2012 22:47 |
|
Ida S
Lärare |
"we live together, and harry does all the cooking." 7 aug, 2012 22:49 |
|
t i l d a
Elev |
7 aug, 2012 23:10 |
|
AlexZz
Elev |
7 aug, 2012 23:16 |
|
Magda
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: Okej, här kommer lite :3 Jag har vääääldigt tråkigt det är därför jag gör sånt här rätt ofta xD Alla ni som står under här är roliga, de flesta har jag kanske ugglat med några gånger, men inte så mycket :3 themarauder Lucy och Rose Cara RiddleDU ÄR FAKTISKT COOL -Patronus- Ginny.:.Weasley Ida S Victoire Weasly Li MissFniss DeathDownAlex Erica Potter superman Ginny00 Victoire Weasly AlexZz Ingis InspiredPsycho HarryPotterr AlvaRawenclaw MizzNina _SanD_ avifors Elihhn Sannaaa PotterHunger ikka childhoodlight LupinMarauder Horn Anledningen till att typ inga Hufflisar är där är att de kommer nu: Alla finisar i Ni-Vet-Vad som jag brukar prata med och är aktiva: Ginny Weasley99 Ballong Goizan Miss_Green Pixi MissWentz T3DDY Cindy t i l d a hermione-1 Klara Weasley Ponnylover Magda Förlåt om jag har glömt nån... Också alla finisar som jag känner irl: Klara Weasley Ponnylover Lunaaa Sonnie(nästan meningslöst att sätta dig här men aja xD) JosanHorseLover hermione-1 Hufflepower xD Tack :' ![]()
8 aug, 2012 00:19 |
|
Borttagen
|
En komplimang till Direktör Pixen för att hon ska lyckas bra som pyrotekniker!
8 aug, 2012 01:44 |
|
MizzNina
Elev |
Tonks_xD
WOHO! Åh vad jag skrattade när jag var den enda gula fläcken i det där bollhavet av Rött, blått och grönt. Dagens garv. ♥ Tack så mycket. Och tack för komplimangen. ♥ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 8 aug, 2012 05:45 |
Du får inte svara på den här tråden.




puss puss du är bäst finis ♥





Mugglarportalen