@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
det värsta med serier är att karaktärerna aldrig gör som jag man vill.
26 maj, 2013 21:29 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: vad elakt Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha men du kan på Ralph Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha då skulle jag verkligen inte ha jobbat Skrivet av Cara Riddle: Jobba i morgon då ^^ Sitta hemma imorgon då... *skickar Jason på dig* Jag förstår det. Jag har ingen Jason och får inte lämna mitt rum Eller får får jag väl, men bäst att hålla sig hemma .__. Fast nu menar jag seriöst. Inte ens Andreas har tid... bind fast honom ![]()
26 maj, 2013 21:29 |
|
Borttagen
|
Detta inlägg gav 1 poäng till !
![]() Jag borde inte få lov att ha GIMP. Starring: Dreaner, Vergo, Alice..., LtCmdrJimmy, Tejp, DeathDownAlex, Oskan och Cara Riddle! 26 maj, 2013 21:39
Detta inlägg ändrades senast 2013-05-26 kl. 21:40
|
|
leumas vän
Elev |
26 maj, 2013 21:40 |
|
Cara Riddle
Elev |
26 maj, 2013 21:41 |
|
Borttagen
|
leumas vän; Hohoho, tackartackar!
Cara Riddle; Du anpassar ditt hår så att jag ska kunna redigera bilder ju. 26 maj, 2013 21:47 |
|
Cara Riddle
Elev |
26 maj, 2013 21:48 |
|
Alice...
Elev |
kossanberta: tvärt om! vi borde stänga in dig i ett rum med gimp och mat, så blir det mer konst! ;u;
26 maj, 2013 21:55 |
|
Borttagen
|
Alice...; Haha, man tackar man tackar! Ska lägga det på minnet. Snart är det lov, då har jag mycket tid över till sådant.
26 maj, 2013 22:04 |
|
Borttagen
|
Orkar inte att alla ska förvänta sig att jag är perfekt i skolan osv. snälla jag är inte perfekt jag är sämst och gör läxor i sista sekunden och så snälla sluta med det snälla
26 maj, 2013 22:07 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen