@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dramione99
Elev |
Jag bara orkar inte mer nu. Jag är trött. Jag brukar aldrig längta efter loven, men just nu vill jag bara sova hela dagarna. Orkar inte vara perfekt och bäst och pigg och engagerad längre. Jag är slut.
26 maj, 2013 20:55 |
|
Borttagen
|
Halsvirus. Yaay... känns som att jag aldrig blir frisk.
26 maj, 2013 21:00 |
|
Cara Riddle
Elev |
26 maj, 2013 21:01 |
|
Borttagen
|
26 maj, 2013 21:03 |
|
Solkatten
Elev |
Verkligen ingen som vet vad låten i slutet av I Taket Lyser Stjärnorna heter?! I need to know.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 maj, 2013 21:05 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha då skulle jag verkligen inte ha jobbat Skrivet av Cara Riddle: Jobba i morgon då ^^ Sitta hemma imorgon då... *skickar Jason på dig* ![]()
26 maj, 2013 21:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha då skulle jag verkligen inte ha jobbat Skrivet av Cara Riddle: Jobba i morgon då ^^ Sitta hemma imorgon då... *skickar Jason på dig* Jag förstår det. Jag har ingen Jason och får inte lämna mitt rum Eller får får jag väl, men bäst att hålla sig hemma .__. 26 maj, 2013 21:12 |
|
Borttagen
|
SÄSONGSAVSLUTNINGEN AV VAMPIRE DIARIES DÖDAR MIG TYP.
26 maj, 2013 21:20 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha men du kan på Ralph Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha då skulle jag verkligen inte ha jobbat Skrivet av Cara Riddle: Jobba i morgon då ^^ Sitta hemma imorgon då... *skickar Jason på dig* Jag förstår det. Jag har ingen Jason och får inte lämna mitt rum Eller får får jag väl, men bäst att hålla sig hemma .__. ![]()
26 maj, 2013 21:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha men du kan på Ralph Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha då skulle jag verkligen inte ha jobbat Skrivet av Cara Riddle: Jobba i morgon då ^^ Sitta hemma imorgon då... *skickar Jason på dig* Jag förstår det. Jag har ingen Jason och får inte lämna mitt rum Eller får får jag väl, men bäst att hålla sig hemma .__. Fast nu menar jag seriöst. Inte ens Andreas har tid... 26 maj, 2013 21:25 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen