@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
The Bullitts! ♥
26 maj, 2013 19:27 |
|
Hedwig96
Elev |
Idrottsdag imorgon!
26 maj, 2013 19:31 |
|
stellaa
Elev |
shit va skjortan blev snygg när jag la till några säkerhetsnålar och maaaassa pinns/broscher/whateveryoucallit
awesome ![]() 26 maj, 2013 19:34 |
|
Borttagen
|
Hej människor jag är varm hejdå
26 maj, 2013 19:44 |
|
Ginny00
Elev |
ah. jag har tråkigt.
26 maj, 2013 19:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Jag med :cah. jag har tråkigt. 26 maj, 2013 19:55 |
|
Verro_Luna
Elev |
Det känns som åratal sedan jag varit här senast!Fast det typ var på torsdagen men jag har oroat mig massor för min stackars lilla drake...
Skolan har uppehålligt mig med Statettkarnevalen och massor med trevliga människor! Men det var skit kul. faktiskt. Fast jag trodde att det skulle vara mycket större. Men det var tillräckligt stort för mig! ♥ ♥ ♥ Jag såg Isac Elliot ♥ ♥ ♥
26 maj, 2013 20:00 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Verro_Luna: Det känns som åratal sedan jag varit här senast!Fast det typ var på torsdagen men jag har oroat mig massor för min stackars lilla drake... Skolan har uppehålligt mig med Statettkarnevalen och massor med trevliga människor! Men det var skit kul. faktiskt. Fast jag trodde att det skulle vara mycket större. Men det var tillräckligt stort för mig! ♥ ♥ ♥ Jag såg Isac Elliot ♥ ♥ ♥ men ååh, jag vill ju oxå till stafettkarnevalen!, vill bli yngre igen! 26 maj, 2013 20:03 |
|
Verro_Luna
Elev |
Hedwig96 Men kan du int fa på Stafett karnevalen? På din profil står de att du e 16. Och då går man väl typ i nian? Och nior var nog där!
26 maj, 2013 20:05 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Verro_Luna: Hedwig96 Men kan du int fa på Stafett karnevalen? På din profil står de att du e 16. Och då går man väl typ i nian? Och nior var nog där! jo, ja e 16 men jag fyller 17 så jag går första året i yrkesskola nu! och vi for inte dit! förra året gick jag på nian, då var jag där. och året före det, o året före det... ja ända sen 6:an! 26 maj, 2013 20:07 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen