@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
26 maj, 2013 17:38 |
|
Borttagen
|
Har precis gått med i Pottermore
Jag fattar inte hur man gör... Ni får gärna adda mig om ni vill - StoneSeer2694 26 maj, 2013 17:40 |
|
Pixie
Elev |
26 maj, 2013 17:48 |
|
Solkatten
Elev |
Hoppas vi redovisar i smågrupperna och inte inför klassen. Vägrar. :<
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 maj, 2013 18:09 |
|
Borttagen
|
JAG ÄR SÅ HIMLA TRÖTT x_x
Jag vill ha glass ♥ 26 maj, 2013 18:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av M4L13: jag ska posta upp lite till dig en dag, okej?jag vill ha jordnötssmör ;_; 26 maj, 2013 18:23 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Frivolt: The awkward moment when min kusin skriver på sin blogg: tog farväl av gammelfarmor i helgen, (och denna gammelfarmor måste alltså vara hennes pappas farmor och hennes pappa är alltså min morbror) vilket gör att denna gammelfarmor borde vara min mormors (hennes farmor) mor vilket gör att det borde vara min gammelfarmor också..... .....och jag visste inte ens om att jag hade en gammelfarmor (eller gammelmormor blir det väl...)..... Känns väldigt skumt det där....Antingen så tänker jag väldigt fel, hon skrivit fel eller så har jag missat något xD Jag tror jag är lite trött.... Edit: hon måste skrivit fel eller så är det någon som ja jag vet inte, hoppat in i släkten på nått sätt...För om det nu är som jag fått fram det till så borde det ju vara mormors mor, men hon har ju varit dö länge nu O_o ALLTSÅ KAN NÅGON HJÄLPA MIG ATT REDA UT DET HÄR?! Jag känner mig väldigt förvirrad xD xD Det var precis som du skrev Afturelding!! Det var alltså tal om hennes mammas morfars mor! 26 maj, 2013 18:25 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Frivolt: Det var precis som du skrev Afturelding!! Det var alltså tal om hennes mammas morfars mor! Så skönt! Då har du inte haft en okänd släkting i alla dessa år heller ![]() ![]()
26 maj, 2013 18:30 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av M4L13: jag ska posta upp lite till dig en dag, okej? jag vill ha jordnötssmör ;_; ja tack ;w;
26 maj, 2013 18:49 |
|
Jojo00
Elev |
Shit! Vi har tre stora vildsvin i trädgården!!!
"If it's time to go, remember what you're leaving. Remember the best. My friends have always been the best of me." 26 maj, 2013 19:24 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen