@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Någon av er som råkar vara Conflates dubbelgångare?
26 maj, 2013 16:47 |
|
LolFeelings
Elev |
26 maj, 2013 16:50 |
|
Conflate
Elev |
om någon nu svarar ja så kommer jag probably att skrika, springa runt ett flertal gånger i huset och gömma mig under min säng. eller bara stirra skräckslaget/fascinerat/förvånat på skärmen idk x))
26 maj, 2013 16:51 |
|
Ginny00
Elev |
Det är fint uteee..
26 maj, 2013 16:52 |
|
TheDeathlyHallow
Elev |
Jag åt precis en chokladboll (jag tuggar på det allra sista just nu faktiskt) och det. var. AWESOME. !!!
26 maj, 2013 16:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Borttagen: Ja... jag har ju långt kvar till studenten (fast jag borde ta studenten i år) så... Hur känns det att snart ha en man då? Jo, men ändå. För mig tog det fyra år att bli klar. Hur många år har du? Det känns bra! Och lite konstigt, men mest bra. Känns så fruktansvärt vuxet att säga "min man" bara, haha x) Jag går första året. Så det är lite mer än två år kvar och så (har ändå rester från det här året så får läsa extra kurser nästa år) Jag kan tänka mig det! 26 maj, 2013 17:08 |
|
Solkatten
Elev |
Jag är visst en björk.
Jag trodde jag var en enhörning. O.o Saker och ting förändras visst. (Ping: EwelyneMalfoy) "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 maj, 2013 17:32
Detta inlägg ändrades senast 2013-05-26 kl. 17:36
|
|
lunalovegood!!
Elev |
26 maj, 2013 17:34 |
|
M4L13
Elev |
26 maj, 2013 17:34 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av M4L13: jag vill ha jordnötssmör ;_; Jordnötssmör är äckligt... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 maj, 2013 17:36 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen