@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
aj, jag har ont i ena knäet. Föll i en trappa igår!
26 maj, 2013 16:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree: nevah Skrivet av Borttagen: åh hälsa från mig Försöker skriva fanmail till Jo... ahahah det går... trevligt. 26 maj, 2013 16:18 |
|
Borttagen
|
26 maj, 2013 16:21 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: why? Skrivet av LauraTree: nevah Skrivet av Borttagen: åh hälsa från mig Försöker skriva fanmail till Jo... ahahah det går... trevligt. 26 maj, 2013 16:22 |
|
Borttagen
|
26 maj, 2013 16:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Gör så! Det låter som en bra plan!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Du kanske kan testa att göra det själv? Så svårt kan det väl inte vara? c: Har ingen aning om vad jag ska göra idag. Vill äta Frozen Yogurt men det finns inte i Falun, och vanlig glass skulle dubbla på all ångest. BLÄ. nej, tydligen inte alls, men då måste jag få pappa att handla grädde och vaniljstång.. eventuellt gå och handla själv.. men jag kanske gör det imorgon. c: 26 maj, 2013 16:24 |
|
LolFeelings
Elev |
26 maj, 2013 16:25 |
|
LauraTree
Elev |
Hahah I see xD
26 maj, 2013 16:25 |
|
Ginny00
Elev |
Jag vill ha en bra systemkamera så att jag kan tycka det är roligt att fota igen, min mobil är jättebra, men det blir sämre kvalité på datorn.. D:
26 maj, 2013 16:29 |
|
Tvilling
Elev |
And time for the math studies..
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 26 maj, 2013 16:35 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen