@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: SÅ fint väder idag ♥ har tagit en lång promenad med familjen i solskenet.. Regn och full storm här 26 maj, 2013 15:09 |
|
Dramione99
Elev |
fy vad jag är trött nu
26 maj, 2013 15:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Du kanske kan testa att göra det själv? Så svårt kan det väl inte vara? c:Har ingen aning om vad jag ska göra idag. Vill äta Frozen Yogurt men det finns inte i Falun, och vanlig glass skulle dubbla på all ångest. BLÄ. 26 maj, 2013 15:21 |
|
Dream
Elev |
Så fint att hela jag alltid ska vara där drömmarna spirar, det kan inte längre vara ett sådant där obetydligt undantag!
DREAMDRÖM ...
26 maj, 2013 15:24 |
|
LittleButterfly
Elev |
Det känns konstigt att det redan är söndag. Tyckte att det var fredag alldeles nyss och hela helgen låg framför mig.
26 maj, 2013 15:41 |
|
Borttagen
|
Försöker skriva fanmail till Jo... ahahah det går... trevligt.
26 maj, 2013 15:43 |
|
Smutsen
Elev |
Insåg precis att jag har kursprov i kemi om två veckor och har inte ens öppnat boken... nooo </3
26 maj, 2013 15:45 |
|
baramin
Elev |
Igår hade jag jättebra planer på en film jag sulle kolla på och nu har jag helt glömt av vilken. Det blåser som satan ute och min solstol blev dessutom påkörd av en gräsklippare när jag vågade mig utanför dörren sist så håller mig nog inne.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 26 maj, 2013 15:47 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Du kanske kan testa att göra det själv? Så svårt kan det väl inte vara? c: Har ingen aning om vad jag ska göra idag. Vill äta Frozen Yogurt men det finns inte i Falun, och vanlig glass skulle dubbla på all ångest. BLÄ. nej, tydligen inte alls, men då måste jag få pappa att handla grädde och vaniljstång.. eventuellt gå och handla själv.. men jag kanske gör det imorgon. c: 26 maj, 2013 16:16 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: åh hälsa från mig Försöker skriva fanmail till Jo... ahahah det går... trevligt. 26 maj, 2013 16:16 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen