@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Savi: :'/ Behöver någon att prata med... Och juste, intresseklubben - är allmänt emotionally instable och vette fan vad jag ska göra. Bye. Du kan skicka en uggla om du vill 26 maj, 2013 12:57 |
|
Solkatten
Elev |
Omg. Nästa vecka går vi helt, veckan efter går vi bara måndag och tisdag och veckan därefter slutar vi på tisdagen. :'D
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 maj, 2013 13:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: The awkward moment when min kusin skriver på sin blogg: tog farväl av gammelfarmor i helgen, (och denna gammelfarmor måste alltså vara hennes pappas farmor och hennes pappa är alltså min morbror) vilket gör att denna gammelfarmor borde vara min mormors (hennes farmor) mor vilket gör att det borde vara min gammelfarmor också..... .....och jag visste inte ens om att jag hade en gammelfarmor (eller gammelmormor blir det väl...)..... Känns väldigt skumt det där....Antingen så tänker jag väldigt fel, hon skrivit fel eller så har jag missat något xD Jag tror jag är lite trött.... Edit: hon måste skrivit fel eller så är det någon som ja jag vet inte, hoppat in i släkten på nått sätt...För om det nu är som jag fått fram det till så borde det ju vara mormors mor, men hon har ju varit dö länge nu O_o ALLTSÅ KAN NÅGON HJÄLPA MIG ATT REDA UT DET HÄR?! Jag känner mig väldigt förvirrad xD xD det blev roddigt haha x) du borde nog fråga någon, din mammma tillexempel. 26 maj, 2013 13:32 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: The awkward moment when min kusin skriver på sin blogg: tog farväl av gammelfarmor i helgen, (och denna gammelfarmor måste alltså vara hennes pappas farmor och hennes pappa är alltså min morbror) vilket gör att denna gammelfarmor borde vara min mormors (hennes farmor) mor vilket gör att det borde vara min gammelfarmor också..... .....och jag visste inte ens om att jag hade en gammelfarmor (eller gammelmormor blir det väl...)..... Känns väldigt skumt det där....Antingen så tänker jag väldigt fel, hon skrivit fel eller så har jag missat något xD Jag tror jag är lite trött.... Edit: hon måste skrivit fel eller så är det någon som ja jag vet inte, hoppat in i släkten på nått sätt...För om det nu är som jag fått fram det till så borde det ju vara mormors mor, men hon har ju varit dö länge nu O_o ALLTSÅ KAN NÅGON HJÄLPA MIG ATT REDA UT DET HÄR?! Jag känner mig väldigt förvirrad xD xD det blev roddigt haha x) du borde nog fråga någon, din mammma tillexempel. Men att det blev D Jaa, jag måste fasen ta o göra det...Känns väldigt skumt det här 26 maj, 2013 13:40 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
26 maj, 2013 13:40 |
|
Obliviate_
Elev |
Förstår mig verkligen inte på vissa på det här forumet.
Varför gå in för o dryga sig? Men ja, dom har säkert orsaker i sitt liv som gör att dom måste trycka ner andra antar jag. (Nu låter det som att jag är asledsen vilket jag inte alls är, mest en tanke) 26 maj, 2013 13:44 |
|
Borttagen
|
Försöker träna in "Ho Hey" till avslutningen
26 maj, 2013 13:45 |
|
Afturelding
Elev |
Frivolt
I min släkt har vi det så att både pappas och mammas farmor var "gammelfarmor", och deras respektive mormor var "gammelmormor". Jag och min bror hade alltså två av varje, från varsin sida av släkten. Kanske har de det likadant? =) ![]() ![]()
26 maj, 2013 13:58 |
|
Borttagen
|
Jag ligger i min säng och nördar på mobilen medan vädret är kasst utanför. Pyjamasen är på och jag förundras av att klockan redan är 14:20! Halva dagen är borta av att jag sovit bort den och jag skulle kunna ta vara på tiden som är kvar på dagen och göra läxor och sånt, men mobilen är tydligen mer lockande!
Där ser man... Hoppas ni har det lite bättre idag 26 maj, 2013 14:23 |
|
Ginny00
Elev |
Har ingen aning om vad jag ska göra idag. Vill äta Frozen Yogurt men det finns inte i Falun, och vanlig glass skulle dubbla på all ångest. BLÄ.
26 maj, 2013 14:29 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen