@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Mitt första rollspel på något år!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 maj, 2013 23:19 |
|
DarkBells
Elev |
du som verkade snäll o.o........ aja.
25 maj, 2013 23:19 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Cykel: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Cykel: Åh, i åby? :] Synd att du inte hälsade! Men såg nog ganska sur och ohälsvänlig ut... det var så mycket folk! Jaa, jag bor i Åby ^^ Du såg lite sur ut ja Dx Jaha, där ser man! Jag med Haha, brukar få höra att jag gör det (ofta omedvetet...). Bor typ vid ättetorpskyrkan om du vet var det är ^^ Vågade inte säga hej för det hade blivit pinsamt om det inte var du... Liksom "Hej, är det du som är cykel?". Det hade blivit awkward Jaha. 25 maj, 2013 23:42 |
|
Solkatten
Elev |
Jordgubbstårta imorgon eftersom det är morsdag.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 maj, 2013 23:43 |
|
Obliviate_
Elev |
Roar mig när folk särskriver ordet "jätteledsen."
får alltid upp en mental bild av en gråtande jätte. 25 maj, 2013 23:49 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av DarkBells: du som verkade snäll o.o........ aja. verkar snäll meeen är jag snäll? no ![]() (call me an artist)
26 maj, 2013 00:17 |
|
DarkBells
Elev |
haha ( jag vet du är ond jag borde inte skratta )
26 maj, 2013 00:28 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Obliviate_: det värsta som finns är ändå "super bra" och "skit bra"...Roar mig när folk särskriver ordet "jätteledsen." får alltid upp en mental bild av en gråtande jätte. 26 maj, 2013 07:53 |
|
missy moon
Elev |
26 maj, 2013 08:03 |
|
Sara Weasley!
Elev |
26 maj, 2013 09:23 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen