@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Så här skrev Renesmee cullen 1 på vårt roll:
_________________________________ Renesmee Cullen 1 Elev En ny låt började. Den var lite fartig så jag spolade till en annan. __________________________________ Haha jag dog lite där... Det var meningen att hon skulle skriva Snabb men hon kom inte på vad det hette så det blev Fartig i stället 25 maj, 2013 21:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Så här skrev Renesmee cullen 1 på vårt roll: _________________________________ Renesmee Cullen 1 Elev En ny låt började. Den var lite fartig så jag spolade till en annan. __________________________________ Haha jag dog lite där... Det var meningen att hon skulle skriva Snabb men hon kom inte på vad det hette så det blev Fartig i stället Haha ja lite fel...!! 25 maj, 2013 21:44 |
|
Conflate
Elev |
vi ska ha knytkalas på engelska-lektionen på måndag.
temat är breakfast, eftersom det är på morgonen. typ halva klassen ska hämta nutella. vi kommer att bli galna. skulle inte förvåna mig om engelskaklassen är typ brun efter det och hela klassen ser ut som om vi skulle ha simmat i gyttja för att det finns en möjlighet att vi kommer på den otroligt awesomeiga idén att använda nutella som brunkräm. uh-ooh...
25 maj, 2013 21:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Så här skrev Renesmee cullen 1 på vårt roll: _________________________________ Renesmee Cullen 1 Elev En ny låt började. Den var lite fartig så jag spolade till en annan. __________________________________ Haha jag dog lite där... Det var meningen att hon skulle skriva Snabb men hon kom inte på vad det hette så det blev Fartig i stället Haha ja lite fel...!! Haha mm.. 25 maj, 2013 21:47 |
|
M4L13
Elev |
25 maj, 2013 22:09 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av M4L13: srsly jag går in hit typ hundra gånger, och varje gång jag läser din text så blir jag allt mer törstig :s jag är supertörstig jag vill ha nåt att dricka nu ska jag leta efte rnåt att dricka hejdå är du häxa??
25 maj, 2013 22:28 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag önskar folk kunde förstå att jag vill att de skall skriva till mig först! Jag vill inte vara jobbig och alltid skriva först
![]()
25 maj, 2013 22:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DarkBells: Skrivet av Ginny00: oh goooood vad coolt!!! ♥♥ IDAG HAR JAG TRÄFFAT LAURA TRENTER, HON TYCKTE JAG VAR SÅ BRA PÅ ATT SKRIVA ATT JAG INTE BEHÖVDE NÅGON SKRIVSKOLA och hon ville adda mig på facebook FÖRSTÅR NI VAD COOLT OMG JOHANNA, FUUUSKIGT HON ÄR JU TYP DEN BÄSTA FÖRFATTARINNAN I VÄRLDEN UTOM J.K.ROWLING ASSÅ JOHANNA DU ÄR TYP DEN LYCKLIGASTE MÄNNISKAN PÅ JORDEN NU FY F*N VAD DU FÖRTJÄNAR DETTA JOHANNA *inte skriker av avundsjuka nejnej* 25 maj, 2013 22:36 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Jag önskar folk kunde förstå att jag vill att de skall skriva till mig först! Jag vill inte vara jobbig och alltid skriva först HAHA. jag känner samma sak emot dig :< Törs typ inte skriva åt dig längre för att jag tror du stör dig x*) 25 maj, 2013 22:37 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Obliviate_: men omg nej det gör du verkligen inte ♥ haha bara för det skall jag skriva till dig ♥Skrivet av Cara Riddle: Jag önskar folk kunde förstå att jag vill att de skall skriva till mig först! Jag vill inte vara jobbig och alltid skriva först HAHA. jag känner samma sak emot dig :< Törs typ inte skriva åt dig längre för att jag tror du stör dig x*) ![]()
25 maj, 2013 22:38 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen