@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
25 maj, 2013 17:37 |
|
Elma00
Elev |
25 maj, 2013 17:37 |
|
ikka
Elev |
Jag vet inte om jag tycker om The Faul in Our Stars eller inte O.o
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
25 maj, 2013 17:41 |
|
Elma00
Elev |
Om man vill komma in till Racenclaws uppehållsrum, vad är det som fårgar gåtan? En fågel fenix? ElleR? Har helt glömt bort det.
25 maj, 2013 17:51 |
|
Borttagen
|
Oh herregud, The Grudge kommer att ge mig mardrömmar resten av livet Q_Q
25 maj, 2013 17:53 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Cykel: Åh, i åby? :] Synd att du inte hälsade! Men såg nog ganska sur och ohälsvänlig ut... det var så mycket folk! Jaa, jag bor i Åby ^^ Du såg lite sur ut ja Dx Jaha. 25 maj, 2013 18:01 |
|
Luna Chang
Elev |
25 maj, 2013 18:11 |
|
Consectetuer
Elev |
Att man inte ens kan vara med en kille som kompis utan att folk tror att man är kära i varandra.
Alltså det är bara sjukt irriterande att folk ska säga det till mig att "han gillar dig", "ni skulle vara så söta tillsammans", "klassens nördar tillsammans, ahw". Låt tjejer och killar få vara vänner för guds skull. 25 maj, 2013 18:14 |
|
Elma00
Elev |
25 maj, 2013 18:26 |
|
LolFeelings
Elev |
Jag läser Carrie (av stephen king) och ska snart komma till vårbalen-delen. Har hört att den är helt hysterisk.
...we'll see. Folk säger att det är hemskt.
25 maj, 2013 18:43 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen