Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
7 aug, 2012 19:01 |
|
moafredda
Elev |
ok, sry
På senare tid har mitt hjärta känts som en sten som bara sjunker igenom jorden.. 7 aug, 2012 19:02 |
|
Borttagen
|
.Ginny.: Tackis
7 aug, 2012 20:04 |
|
Borttagen
|
En jätte stor komplimang till ginnyw123, som är himla schysst, jättesnäll, rolig och skön. Älskar våra ugglingar (kan man säga så?) och ah jag hoppas du fattar vad jag menar xD Du är azum! ♥ Blev jätteglad när du skrev till mig efter jag satt mig på den där listan över ugglarvänner, jag är väldigt, glad och tacksam över att du valde att skicka en uggla
Hoppas du loggar in snart igen, din lilla kaka! 7 aug, 2012 20:15 |
|
lovarto
Elev |
And also I like you too *eyebrowns*
7 aug, 2012 20:39 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av lovarto: hihihi söt du är xD hahahaha And also I like you too *eyebrowns* du kan inte säga eyebrowns till mig för då tänker jag bara på Halt xD ![]()
7 aug, 2012 20:40 |
|
Ida S
Lärare |
Nymfadora Tonks - Det var väldigt väldigt fint att få träffa dig också
scarhead - DU är bäst Spoiler: puss Tryck här för att visa! "we live together, and harry does all the cooking." 7 aug, 2012 21:01 |
|
Tuggrus
Elev |
Ida S är bäst!
MUMS! 7 aug, 2012 21:02 |
|
Ida S
Lärare |
7 aug, 2012 21:13 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av Borttagen: En jätte stor komplimang till ginnyw123, som är himla schysst, jättesnäll, rolig och skön. Älskar våra ugglingar (kan man säga så?) och ah jag hoppas du fattar vad jag menar xD Du är azum! ♥ Blev jätteglad när du skrev till mig efter jag satt mig på den där listan över ugglarvänner, jag är väldigt, glad och tacksam över att du valde att skicka en uggla Hoppas du loggar in snart igen, din lilla kaka! Nu är jag inloggad
7 aug, 2012 21:22 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen