Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jo, det har du rätt i...
Han är ju min imagination boyfriend så vi ska nog gifta oss någon dag..♥ 28 okt, 2011 22:57 |
|
si_tonks
Elev |
28 okt, 2011 22:58 |
|
Borttagen
|
^
Såklart! ♥ 28 okt, 2011 22:59 |
|
si_tonks
Elev |
28 okt, 2011 23:00 |
|
Borttagen
|
Och jag lovar, Molly kommer inte störa oss. Fred håller sitt ord vettu!
28 okt, 2011 23:00 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Och jag lovar, Molly kommer inte störa oss. Fred håller sitt ord vettu! And I am tha brudtärna ! Kan va präst förstås också om du vill, jag är så duktig på att vara seriös "She's buying the stairway to heaven" 28 okt, 2011 23:02 |
|
grodan-boll
Elev |
28 okt, 2011 23:32 |
|
Tonkss
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja, speciellt i DH vid bröllopet... ?When I get married,' said Fred, tugging at the collar of his own robes. 'I won't be bothering with any of this nonsense. You can all wear what you like and I'll put a full body-bind curse on mum until it's over.? When I get married... Fred, åh, FRED!! :''( ♥♥ Åh, sluta.. jag dör av sorg nu.. </3 ÄLSKADE FRED, VAR DU TVUNGEN ATT LÄMNA OSS? LÄMNA MIG? ENSAM KVAR I MÖRKRET?
28 okt, 2011 23:37 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av MayoGryffindor: Skrivet av Borttagen: Ja, speciellt i DH vid bröllopet... ?When I get married,' said Fred, tugging at the collar of his own robes. 'I won't be bothering with any of this nonsense. You can all wear what you like and I'll put a full body-bind curse on mum until it's over.? When I get married... Fred, åh, FRED!! :''( ♥♥ Men wtf, gumman, ska ni inte gifta er :O HAHHAAHHA THIIIIS!!!
28 okt, 2011 23:52 |
|
Borttagen
|
Gud vad jag älskar mugglis, till och med när man saknar Fred så mycket kan ni muntra upp mig...♥
You're simply the best! ♥ 29 okt, 2011 08:47 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen