Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] The Ministry of Magic

Forum > Off Topic > Klubbar > The Ministry of Magic

1 2 3 ... 125 126 127 ... 267 268 269
Användare Inlägg
Georgetown
Elev

Avatar


Det behövs nya medlemmar till domstolen. Ni andra behövs på era avdelningar. Jag kommer att skicka ut arbetsuppgifter till alla chefer snart så att ni får göra mer.

The map never lies

16 jan, 2017 15:43

Ponny älskaren
Elev

Avatar

+1


Första sidan behöver uppdateras!

16 jan, 2017 17:57

Georgetown
Elev

Avatar


Skrivet av Ponny älskaren:
Första sidan behöver uppdateras!


Tänker du på något speciellt?

The map never lies

16 jan, 2017 20:20

Lajlan.Ajlan
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Georgetown:
Skrivet av Ponny älskaren:
Första sidan behöver uppdateras!


Tänker du på något speciellt?


Vilka som är anställda. Jag är anställd!

Jupp, jag kanske missade en stor bokstav eller en bokstav här och där, men tänk på att jag är trött 24/7 så tänk på det ;)

16 jan, 2017 20:21

Georgetown
Elev

Avatar


Skrivet av Lajlan.Ajlan:
Skrivet av Georgetown:
Skrivet av Ponny älskaren:
Första sidan behöver uppdateras!


Tänker du på något speciellt?


Vilka som är anställda. Jag är anställd!


På vilken avdelning är du anställd? har nog glömt att skriva in det.

The map never lies

16 jan, 2017 20:22

Lajlan.Ajlan
Elev

Avatar


Skrivet av Georgetown:
Skrivet av Lajlan.Ajlan:
Skrivet av Georgetown:
Skrivet av Ponny älskaren:
Första sidan behöver uppdateras!


Tänker du på något speciellt?


Vilka som är anställda. Jag är anställd!


På vilken avdelning är du anställd? har nog glömt att skriva in det.


Linn Lumos har anställt mig.

Jupp, jag kanske missade en stor bokstav eller en bokstav här och där, men tänk på att jag är trött 24/7 så tänk på det ;)

16 jan, 2017 20:24

Georgetown
Elev

Avatar


Skrivet av Lajlan.Ajlan:
Skrivet av Georgetown:
Skrivet av Lajlan.Ajlan:
Skrivet av Georgetown:
Skrivet av Ponny älskaren:
Första sidan behöver uppdateras!


Tänker du på något speciellt?


Vilka som är anställda. Jag är anställd!


På vilken avdelning är du anställd? har nog glömt att skriva in det.


Linn Lumos har anställt mig.


Ok. Jag har inte fått veta det tidigare. Snart är du inskriven.

The map never lies

16 jan, 2017 20:25

Lajlan.Ajlan
Elev

Avatar


Skrivet av Georgetown:
Skrivet av Lajlan.Ajlan:
Skrivet av Georgetown:
Skrivet av Lajlan.Ajlan:
Skrivet av Georgetown:
Skrivet av Ponny älskaren:
Första sidan behöver uppdateras!


Tänker du på något speciellt?


Vilka som är anställda. Jag är anställd!


På vilken avdelning är du anställd? har nog glömt att skriva in det.


Linn Lumos har anställt mig.


Ok. Jag har inte fått veta det tidigare. Snart är du inskriven.

Oki

Jupp, jag kanske missade en stor bokstav eller en bokstav här och där, men tänk på att jag är trött 24/7 så tänk på det ;)

16 jan, 2017 20:25

Newt's Niffler
Elev

Avatar


Jag bytte från våning 3 till 6, i listan på alla medlemmar står det fortfarande våning 3 men i listan på våningar står jag på 6, kan du fixa Georgetown

16 jan, 2017 20:29

Georgetown
Elev

Avatar


Skrivet av Newt's Niffler:
Jag bytte från våning 3 till 6, i listan på alla medlemmar står det fortfarande våning 3 men i listan på våningar står jag på 6, kan du fixa Georgetown


Det gör jag.

The map never lies

16 jan, 2017 20:30

1 2 3 ... 125 126 127 ... 267 268 269

Forum > Off Topic > Klubbar > The Ministry of Magic

Du får inte svara på den här tråden.