The Ministry of Magic
Forum > Off Topic > Klubbar > The Ministry of Magic
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Georgetown
Elev |
Det behövs nya medlemmar till domstolen. Ni andra behövs på era avdelningar. Jag kommer att skicka ut arbetsuppgifter till alla chefer snart så att ni får göra mer.
The map never lies 16 jan, 2017 15:43 |
|
Ponny älskaren
Elev |
Första sidan behöver uppdateras!
16 jan, 2017 17:57 |
|
Georgetown
Elev |
The map never lies 16 jan, 2017 20:20 |
|
Lajlan.Ajlan
Elev |
Skrivet av Georgetown: Skrivet av Ponny älskaren: Första sidan behöver uppdateras! Tänker du på något speciellt? Vilka som är anställda. Jag är anställd! Jupp, jag kanske missade en stor bokstav eller en bokstav här och där, men tänk på att jag är trött 24/7 så tänk på det ;) 16 jan, 2017 20:21 |
|
Georgetown
Elev |
Skrivet av Lajlan.Ajlan: Skrivet av Georgetown: Skrivet av Ponny älskaren: Första sidan behöver uppdateras! Tänker du på något speciellt? Vilka som är anställda. Jag är anställd! På vilken avdelning är du anställd? har nog glömt att skriva in det. The map never lies 16 jan, 2017 20:22 |
|
Lajlan.Ajlan
Elev |
Skrivet av Georgetown: Skrivet av Lajlan.Ajlan: Skrivet av Georgetown: Skrivet av Ponny älskaren: Första sidan behöver uppdateras! Tänker du på något speciellt? Vilka som är anställda. Jag är anställd! På vilken avdelning är du anställd? har nog glömt att skriva in det. Linn Lumos har anställt mig. Jupp, jag kanske missade en stor bokstav eller en bokstav här och där, men tänk på att jag är trött 24/7 så tänk på det ;) 16 jan, 2017 20:24 |
|
Georgetown
Elev |
Skrivet av Lajlan.Ajlan: Skrivet av Georgetown: Skrivet av Lajlan.Ajlan: Skrivet av Georgetown: Skrivet av Ponny älskaren: Första sidan behöver uppdateras! Tänker du på något speciellt? Vilka som är anställda. Jag är anställd! På vilken avdelning är du anställd? har nog glömt att skriva in det. Linn Lumos har anställt mig. Ok. Jag har inte fått veta det tidigare. Snart är du inskriven. The map never lies 16 jan, 2017 20:25 |
|
Lajlan.Ajlan
Elev |
Skrivet av Georgetown: Skrivet av Lajlan.Ajlan: Skrivet av Georgetown: Skrivet av Lajlan.Ajlan: Skrivet av Georgetown: Skrivet av Ponny älskaren: Första sidan behöver uppdateras! Tänker du på något speciellt? Vilka som är anställda. Jag är anställd! På vilken avdelning är du anställd? har nog glömt att skriva in det. Linn Lumos har anställt mig. Ok. Jag har inte fått veta det tidigare. Snart är du inskriven. Oki Jupp, jag kanske missade en stor bokstav eller en bokstav här och där, men tänk på att jag är trött 24/7 så tänk på det ;) 16 jan, 2017 20:25 |
|
Newt's Niffler
Elev |
Jag bytte från våning 3 till 6, i listan på alla medlemmar står det fortfarande våning 3 men i listan på våningar står jag på 6, kan du fixa Georgetown
16 jan, 2017 20:29 |
|
Georgetown
Elev |
Skrivet av Newt's Niffler: Jag bytte från våning 3 till 6, i listan på alla medlemmar står det fortfarande våning 3 men i listan på våningar står jag på 6, kan du fixa Georgetown Det gör jag. The map never lies 16 jan, 2017 20:30 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen