Team GO (PRS)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Team GO (PRS)
|
Borttagen
|
" jag är Theo" sa Theo.
" um jag är Melody.. Trevligt att träffas" sa Melody lite blygt
3 maj, 2015 11:17
|
|
Borttagen
|
Tim försökte komma på ett samtals ämne som de kunde prata om men han var inge bra på sånt.
3 maj, 2015 11:18
|
|
Borttagen
|
" så um vad gör vi på fritiden?" Frågade Melody blygt.
" jag läser mest serier" sa Theo
3 maj, 2015 11:21
|
|
Borttagen
|
" Jag tränar " sa Tom
" Ritar och målar " sa Tim och log.
3 maj, 2015 11:22
|
|
Borttagen
|
"åh okej " sa Melody lågt. Hon var lite nervös för tillfället.
3 maj, 2015 13:23
|
|
Borttagen
|
" vad gör du på din fritid? frågade Tom och såg på Melody
3 maj, 2015 13:45
|
|
Borttagen
|
"jag tränar karate & läser böcker" sa Melody
3 maj, 2015 18:13
|
|
Borttagen
|
" Skulle du vilja visa mig hur man gör på karate skulle vilja börja träna det " sa Tom och såg på Melody.
3 maj, 2015 18:19
|
|
Borttagen
|
"åh visst jag kan börja vissa dig i morgon" sa Melody & log.
3 maj, 2015 18:19
|
|
Borttagen
|
Tom log han hade alltid velat börja träna karate. Tim började tänka på vart de skulle sova och göra av sina saker.
3 maj, 2015 18:22
|
Du får inte svara på den här tråden.