Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
- Cornelia pratar inte med mig. Hon är skitsur. Säger jag. Med en suck lägger jag huvudet i Teds knä och tittar upp i taket.
12 dec, 2013 21:18
|
|
Borttagen
|
"Varför?", jag kommer ut ur badrummet. Tvålsmaken är fortfarande kvar i munnen.
12 dec, 2013 21:20
|
|
Borttagen
|
- venne...Säger jag och ler mot Brian. Jag ser direkt vad han gjort i badrummet.
- Tvålsmak, huh? Skrattar jag.
12 dec, 2013 21:22
|
|
Borttagen
|
"Nej, inälvor tvättade munnen", jag gör en grimars.
"Tänkte först föreslå att jag eller Ted pratar med henne, men det är en dum idé"
12 dec, 2013 21:24
|
|
Borttagen
|
Jag skrattar.
- Inälvor, ännu bättre!
- Jag vet vad Cornelia skulle bli glad av - Teds ursäkt, och kanske en kyss på det!!
12 dec, 2013 21:27
|
|
Borttagen
|
"Ha, sure! Lycka till Ted!", jag skrattar. Han gör en hemsk grimars.
"Måste jag?", han ser på Pling.
12 dec, 2013 21:28
|
|
Borttagen
|
- Bad? Cornelia är väl söt??? Jag slår vad om att alla killar på Hogwarts är störtkära i henne!! Mumlar jag.
12 dec, 2013 21:30
|
|
Borttagen
|
"Ja, men jag ser henne som min syrra", Teddy skrattar.
"Hemskt om… Men jag ska tänka på det, sålänge säger jag förlåt", han reser sig och går ner i sällskapsrummet.
12 dec, 2013 21:35
|
|
Borttagen
|
Jag ler.
- Men erkänn att du gillar Cornelia?? Ler jag sedan retsamt åt Brian. Det gör lite ont att fråga och jag vill att han ska säga 'nej, det är dig jag gillar', men vad är sannolikheten liksom?
12 dec, 2013 21:47
|
|
Borttagen
|
"Kanske", jag ler lurigt. Jag. Vill. Inte. Säga. Sanningen.
"Kanske inte", säger jag sen.
12 dec, 2013 21:49
|
Du får inte svara på den här tråden.