(Prs) evee och Elinthemagicwitch
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag la mig på sidan och såg sorgset in i väggen.
27 okt, 2013 01:02 |
|
evee
Elev |
27 okt, 2013 01:03 |
|
Borttagen
|
Jag tog bort hennes hand.
Jag kände mig otillräcklig. 27 okt, 2013 01:05 |
|
evee
Elev |
27 okt, 2013 01:06 |
|
Borttagen
|
Jag visste inte om hon menade det eller inte. Jag mådde inte bra just nu.
27 okt, 2013 01:07 |
|
evee
Elev |
27 okt, 2013 01:08 |
|
Borttagen
|
"Nej,jag orkar inte.
Jag låg tyst och stel. 27 okt, 2013 01:09 |
|
evee
Elev |
27 okt, 2013 01:11 |
|
Borttagen
|
"Nej.
Jag låg stel och ledsamt 27 okt, 2013 01:12 |
|
evee
Elev |
Jag svarade inte. Ja steg upp ur sängen och tog på mig mina kläder. "säg till när du vill röra mig igen." Säger jag och går ut genom dörren.
![]() ![]()
27 okt, 2013 01:16 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen