Jag har aldrig (lek)
Forum > Quidditchplanen > Jag har aldrig (lek)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheaTrude
Elev |
det har jag!
jag har aldrig varit kär! Accio Johnny Depp 12 maj, 2013 22:48 |
|
GlennOstrich
Elev |
Det har jag
Jag har aldrig gått i en "normal" skola, med lektioner och s.k. "9 till 3-schema" 13 maj, 2013 08:59 |
|
Verro_Luna
Elev |
Det gör jag
Jag har alltid haft beslutsångest angående klänningar.... (som jag faktiskt har för tillfället.......)
13 maj, 2013 14:35 |
|
Lolli99
Elev |
Jag brukar inte ha beslutsångest angående klänningar
Jag har aldrig tyckt att GAMES OF THRONES varit en tråkig tv-serie! 13 maj, 2013 18:28 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Det har jag Inte. (Min favorit serie)
Jag har aldrig haft en trasig IPad. Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 13 maj, 2013 18:30 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
13 maj, 2013 19:40 |
|
Marsvinsälskaren!
Elev |
Inte jag heller.
Jag har aldrig fisit på ett disco(fast jag har inte varit på något). 14 maj, 2013 15:38 |
|
Verro_Luna
Elev |
14 maj, 2013 16:13 |
|
Marsvinsälskaren!
Elev |
Jag har inte heller färgat håret och jag tror man kan säga fisit ellet fist Jag har inte haft en hamster(men fem marsvin varav tre små ungar...) 14 maj, 2013 16:25 |
|
Borttagen
|
Det har jag.
Jag har aldrig blivit underkänd i ett skolämne. 14 maj, 2013 18:17 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen