The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majis
Elev |
Skrivet av amanda1104: Jag lyssnar på det mesta men mina favoriter är Avenged Sevenfold, Linkin Park och Evancense! Du, jag lyssnar typ på allt, förutom hip hop, David Bowie, FÖR modern musik och sådana låtar från 50-talet som låter exakt likadant xD Och inte för hård rock/metal, men rock är min favvo genre Hmm... Vem ska vara förta kändisen ni känner för att diskutera? Jag ahr ett förslag! Kristen Stewart? Men vilken kändis vill ni diskutera om dess gudörälder? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 23 aug, 2012 17:03 |
|
amanda1104
Elev |
Hmmm.... Laleh...
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 23 aug, 2012 17:04 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av amanda1104: Hmmm.... Laleh... Ja! Laleh! Hmm... För henne kanske... Jag vet inte... Demeter, maybe? xD Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 23 aug, 2012 17:11 |
|
Borttagen
|
Laleh känns som Demeter tycker jag
haha jag skrev detta innan jag såg ditt inlägg Majis 23 aug, 2012 17:12 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Laleh känns som Demeter tycker jag haha jag skrev detta innan jag såg ditt inlägg Majis Gaha! Så vi två håller med varandra i alla fall xD Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 23 aug, 2012 17:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Majis: Skrivet av Borttagen: Laleh känns som Demeter tycker jag haha jag skrev detta innan jag såg ditt inlägg Majis Gaha! Så vi två håller med varandra i alla fall xD yes bock 23 aug, 2012 17:16 |
|
amanda1104
Elev |
Oki... En artist?
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 23 aug, 2012 17:18 |
|
Majis
Elev |
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 23 aug, 2012 17:18 |
|
Borttagen
|
ja
23 aug, 2012 17:19 |
|
Majis
Elev |
Jippie! Vad sägs om... *Trumvirvel* LADY GAGA!?
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 23 aug, 2012 17:21 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen