Ron tänker tillbaka
Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hermione626
Elev |
25 jul, 2011 16:04 |
|
Borttagen
|
okej..
25 jul, 2011 16:05 |
|
Ron
Elev |
Hej guys!
E i England, har varit har de senaste 2 veckorna. Skriver nar jag kommer hem sa fort jag kan men jobbar da lite sa snalla var talmodiga. Kan inte skriva vissa bokstaver som ni kanske forstar, tack igen! Ni ar varldens basta! We're all wizards, even Ron. 28 jul, 2011 14:16 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av TheQuibbler: I hate waiting. :C 28 jul, 2011 14:19 |
|
Borttagen
|
Det är lugnt, bara att man har glömt bort väldigt mycket.. XD
28 jul, 2011 18:56 |
|
Hermione626
Elev |
Skrivet av Ron: ok Hej guys! E i England, har varit har de senaste 2 veckorna. Skriver nar jag kommer hem sa fort jag kan men jobbar da lite sa snalla var talmodiga. Kan inte skriva vissa bokstaver som ni kanske forstar, tack igen! Ni ar varldens basta! ![]() It's all Sting's fault
28 jul, 2011 20:36 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är lugnt, bara att man har glömt bort väldigt mycket.. XD de e ju bara att läsa om...
28 jul, 2011 21:21 |
|
Borttagen
|
Ja.. XD
28 jul, 2011 22:25 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Jag vill ha mer!
31 jul, 2011 13:57 |
|
.:HermioneGranger:.
Elev |
Mer! Jättebra!♥
♥ 1 aug, 2011 11:01 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen