Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The dark side

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

1 2 3 ... 125 126 127 ... 4936 4937 4938
Användare Inlägg
Minidjuret
Elev

Avatar


Ok imorgon, jag kan fixa forumet, drickan och maten^^

31 dec, 2011 01:29

Borttagen

Avatar


ok

31 dec, 2011 01:30

MizzNina
Elev

Avatar


Skrivet av Minidjuret:


Ursäkta, men vem är president här! JAG BESTÄMMER VEM SOM SKA DÖDA HENNE!



Åh Gud, jag dog lite av skratt...
När jag läste det tänkte jag direkt på Lafayette i Aristocats. (Skäms på er om ni inte vet vad jag pratar om) När han springer runt halva filmen med repliken "Det är JAG som är Bas, jag bestämmer...." ^_^



"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

31 dec, 2011 06:02

Borttagen

Avatar


herrebacht, räcker med att jag försvinner så är alla översociala här. känner mig totalt ignorerad :c </3

31 dec, 2011 08:20

MizzNina
Elev

Avatar


^

NOES >.< Du får inte försvinna gumman. We're gonna plan loads of evul deeds together. We need you. ♥

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

31 dec, 2011 08:38

Borttagen

Avatar


you're sure? :c
cuz I don't really feel welcomed here anymore.

det är antagligen pga att jag inte har min medicin.
jag vet att ni behöver mig, eller nåt...

31 dec, 2011 08:51

MizzNina
Elev

Avatar


^

Klart vi behöver dig, men jag förstår dig.. Känns som om konversationen allt oftare hamnar på sidospår. Folk som diskuterar icke onda handlingar, som tar koncentrationen från vårat onda huvudmål... ^_^

Vi får hitta på bus själva så länge. Erhm.. Mohahaha...ha... du vet

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

31 dec, 2011 09:04

Detta inlägg ändrades senast 2011-12-31 kl. 09:15
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


^ ska vi kidnappa Ralph, som vi har planerat länge nu?

kolla vad min drake heter :3
jag hade beslutsångest, så... uhm, ja xD

idag ska jag faktiskt vara lite social irl D:

31 dec, 2011 09:06

Detta inlägg ändrades senast 2014-03-16 kl. 00:01
Antal ändringar: 1

MizzNina
Elev

Avatar


^
^
Oj, det märks att jag inte fått sova ordentligt på 14 dar. Så kasst jag stavat i mitt senaste inlägg.

Ändrade det. pinsamt, koncentration med stavade jag med s. Snacka om att sakna koncentration. ^_^

^
Awesum, varför tänkte inte jag på att döpa min drake till något coolt.

JA! kidnappa Ralph helt klart. Hur der prognosen ut på våran kloningsmaskin egentligen?

Jag önskar jag orkade vara social, jag orkar inte ens svara när min telefon ringer. >.<

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

31 dec, 2011 09:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av MizzNina:
^


^
Awesum, varför tänkte inte jag på att döpa min drake till något coolt.

JA! kidnappa Ralph helt klart. Hur der prognosen ut på våran kloningsmaskin egentligen?

Jag önskar jag orkade vara social, jag orkar inte ens svara när min telefon ringer. >.<


jag tänkte först att jag stannar hemma idag, sover bort allting bara.
men sen ringde Amanda och undrade om jag kunde komma och fira med dem, för det har gått typ två månader nu sen jag träffade dem...

och jadu, vi har än så länge den originella Ralph, din Ralph och min Ralph. vet inte om vi ska klona mer? kanske om den gick med på att städa, laga mat osv... du vet, ett extra exempel. Fast då är det inte säkert att han gör som vi vill :c

31 dec, 2011 09:21

1 2 3 ... 125 126 127 ... 4936 4937 4938

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

Du får inte svara på den här tråden.