@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
I don't even..
Jobbar idag, igen. 13-20. Min förkylning är värre än nånsin o jag har sovit askasst inatt. MEH :< Aja. Ledig sen iaf. 25 maj, 2013 10:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LittleButterfly: Grattis! Så glad för din skull ♥Jag har blivit antagen till författarlinjen jag sökte in till! Fick reda på det i onsdags och är fortfarande jätteglad. 25 maj, 2013 11:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LittleButterfly: Grattis! Så glad för din skull ♥ Jag har blivit antagen till författarlinjen jag sökte in till! Fick reda på det i onsdags och är fortfarande jätteglad. Grattis även jag är glad för din skull och hoppas du når dina drömmars mål 25 maj, 2013 11:13 |
|
kinshaw
Elev |
25 maj, 2013 12:09 |
|
Pixie
Elev |
25 maj, 2013 12:16 |
|
LittleButterfly
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LittleButterfly: Grattis! Så glad för din skull ♥ Jag har blivit antagen till författarlinjen jag sökte in till! Fick reda på det i onsdags och är fortfarande jätteglad. Grattis även jag är glad för din skull och hoppas du når dina drömmars mål Tack så mycket till er båda, vad fina ni är!
25 maj, 2013 12:27 |
|
linnvendela
Elev |
25 maj, 2013 13:04 |
|
baramin
Elev |
De två tråkigaste sakerna jag vet: att försöka klura ut min sexuella läggning(h3h3) och att boka tågbiljetter. Håller på med det senare alternativet just nu. Det är trååååkigt.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 25 maj, 2013 13:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Vad såg ni? Min klass såg resan till melonia =^.^=Skrivet av Borttagen: Har haft en superdag, 1. Högläsning 2.Musik 3.Rast 4.Musik 5.Loggbok 6.Lunch 7.Film 8.HELG! Vi hade film, jag hade biologi medan de andra hade engelska, film, lunch, helg. 25 maj, 2013 13:07 |
|
DarkBells
Elev |
25 maj, 2013 13:12 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen