@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Caius
Elev |
Åh så skönt. Helt städat rum (typ i alla fall, måste fortfarande skura fönstret och två hyllor, men det kan vi ignorera) och har städat så gott som hela klädkammaren idag också.
Så nu kan jag nästan slappna av ifrån den biten igen. För nu är det bara badrummet och akvariumet kvar att fixa, sedan kan jag få ägna mig åt att sy klart så mycket av min cosplay i helgen som möjligt. Eller nej, det kommer jag inte få, för någon kommer att störa mig under helgen med "DU MÅSTE GÖRA STUDENTPLAKAT NU!!!"... Min fråga då; "Får jag betalt för det?" och svaret blir "NEEEJ!"..... Godnatt. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 24 maj, 2013 23:06 |
|
Cara Riddle
Elev |
24 maj, 2013 23:12 |
|
Frivolt
Elev |
Är så otroligt irriterande när man så himla gärna vill skriva av sig till någon men inte har någon att skriva av sig till : (
24 maj, 2013 23:13 |
|
themarauder
Lärare |
24 maj, 2013 23:14 |
|
Ginny00
Elev |
Aaahhhh vill sova nu. ;_;
24 maj, 2013 23:25 |
|
Solkatten
Elev |
Jag vill sova och klockan är bara halv tolv? What's wrong with me? Dock var man ju uppe tidigt imorse...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 maj, 2013 23:26 |
|
Borttagen
|
Känner någon igen mig drar friends? xD :p
24 maj, 2013 23:29 |
|
Fang
Elev |
Touch-grejen på min Laptop är avstängd. Finns det nåt sätt att få den att funka?
(Windows 8 om det hjälper) 24 maj, 2013 23:44 |
|
Borttagen
|
Sitter och typ storgråter för att jag lyssnar på dem sorgligaste Harry Potter soundtracken, just nu "Courtyard Apocalypse" ♥
25 maj, 2013 00:49 |
|
Obliviate_
Elev |
Jag är faktiskt ganska glad idag..
25 maj, 2013 00:57 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen