@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Imorgon har jag dansuppvisning!
24 maj, 2013 22:07 |
|
Borttagen
|
Uh, läsk är verkligen inte gott längre. Var nog två månader sedan jag drack läsk sist, och nu ikväll tog jag ett glas när vi tittade på klassikern "Kill Bill". Brukade verkligen älska det, men nu känns det bara.. Wwmbläsch.
24 maj, 2013 22:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Kul! Jag har dansuppvisning på fredag + att jag ska sjunga och jag kan inte låten : )))))))))Imorgon har jag dansuppvisning! 24 maj, 2013 22:08 |
|
themarauder
Lärare |
=) - just like themarauder 24 maj, 2013 22:34 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Ginny00: Imorgon har jag dansuppvisning! Åh vad kul!! =) Lycka till!! Skrivet av themarauder: Skrivet av Ginny00: Imorgon har jag dansuppvisning! Åh vad kul!! =) Lycka till!! Hahah xD Lite så lär jag väl se ut 24 maj, 2013 22:36 |
|
themarauder
Lärare |
http://lolthatsme.tumblr.com/ <- haha, den är lite småkul när man är uttråkad =)
=) - just like themarauder 24 maj, 2013 22:38 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av themarauder: http://lolthatsme.tumblr.com/ <- haha, den är lite småkul när man är uttråkad =) Den är bäst. x'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 maj, 2013 22:41 |
|
stellaa
Elev |
24 maj, 2013 22:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Imorgon ska jag tydligen träffa Laura Trenter på vårat bibliotek. Mamma tycker jag ska ta med något jag skrivit. HJÄLP GÖR DET! ♥ 24 maj, 2013 22:59 |
|
Sirius_Musta
Elev |
24 maj, 2013 23:00 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen