@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av EmahS: Skrivet av Solkatten: Skrivet av EmahS: Hallå. Om 13 timmar sitter jag på tåget till Stockholm... Och jag har inte packat en enda sak än. Vad ska du göra där? Jag ska se P!nk på söndag Hur långt har du till Stockholm? 55 mil, 4 timmar med tåg
24 maj, 2013 21:02 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Solkatten: Skrivet av EmahS: Skrivet av Solkatten: Skrivet av EmahS: Hallå. Om 13 timmar sitter jag på tåget till Stockholm... Och jag har inte packat en enda sak än. Vad ska du göra där? Jag ska se P!nk på söndag Hur långt har du till Stockholm? 55 mil, 4 timmar med tåg Lyllo dig som har så nära... jag får åka typ bara tre timmar när jag ska till Malmö... x) Alltså får jag typ åka sjukt länge om jag ska till Stockholm. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 maj, 2013 21:04 |
|
Balder
Elev |
ginnyw123: Tackar! Fyller 13 ;3
24 maj, 2013 21:14 |
|
Ginny00
Elev |
skolavslutningsklänningsångest : - ))))
24 maj, 2013 21:17 |
|
Borttagen
|
We are the world, we are the children ♥
24 maj, 2013 21:25 |
|
Balder
Elev |
Behöver bara en tumme till så har jag 40, iiih.
24 maj, 2013 21:33 |
|
ginnyw123
Elev |
24 maj, 2013 21:44 |
|
themarauder
Lärare |
Åhå, vad skolan tar all energi ifrån en. Men åhå, vad jag redan saknar den.
=) - just like themarauder 24 maj, 2013 21:48 |
|
Solkatten
Elev |
Chattar med Cleverbot. HAHAHA, jag orkar inte. x"D
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 maj, 2013 22:06 |
|
Borttagen
|
Köpte skolavslutningskläder igår ♥ Byxdress och vit jeansjacka c:
24 maj, 2013 22:06 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen