@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Afturelding: Jag slutar skolan idag =) Rätt bekvämt, faktiskt. Nästan ännu mer bekvämt när alla ni säger att ni har 1-2 veckor kvar Inte alls avis... Vi slutar om 20 dagar. Alltså nästan tre veckor. Tre LÅNGA veckor (fast jag ser inte ens fram emot sommarlovet det här året) 24 maj, 2013 09:59 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Afturelding: Jag slutar skolan idag =) Rätt bekvämt, faktiskt. Nästan ännu mer bekvämt när alla ni säger att ni har 1-2 veckor kvar Inte alls avis... Vi slutar om 20 dagar. Alltså nästan tre veckor. Tre LÅNGA veckor (fast jag ser inte ens fram emot sommarlovet det här året) Men det går fort på slutet! Och nje. Hade vi inte gift oss nästa månad så hade jag inte haft ett dugg att göra på hela sommaren, och i höst börjar jag på högskola. Det är läskigt ![]() ![]()
24 maj, 2013 10:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Afturelding: Jag slutar skolan idag =) Rätt bekvämt, faktiskt. Nästan ännu mer bekvämt när alla ni säger att ni har 1-2 veckor kvar Inte alls avis... Vi slutar om 20 dagar. Alltså nästan tre veckor. Tre LÅNGA veckor (fast jag ser inte ens fram emot sommarlovet det här året) Men det går fort på slutet! Och nje. Hade vi inte gift oss nästa månad så hade jag inte haft ett dugg att göra på hela sommaren, och i höst börjar jag på högskola. Det är läskigt Förhoppningsvis iaf! Sen är ju fördelen den att andra veckan är vi till hälften lediga då (student och nationaldagen) ^^ Men ååh. Vad tiden går snabbt alltså! Du gifter dig redan nästa månad D: Det kommer säkert gå bra på högskolan. Jag förstår att det är läskigt för att allt nytt är ju oftast läskigt men jag tror att det ordnar sig ^^ 24 maj, 2013 10:08 |
|
Solkatten
Elev |
En lektion kvar nu bara och vi ska se klart filmen.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 maj, 2013 10:24 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Borttagen: Förhoppningsvis iaf! Sen är ju fördelen den att andra veckan är vi till hälften lediga då (student och nationaldagen) ^^ Men ååh. Vad tiden går snabbt alltså! Du gifter dig redan nästa månad D: Det kommer säkert gå bra på högskolan. Jag förstår att det är läskigt för att allt nytt är ju oftast läskigt men jag tror att det ordnar sig ^^ Kul med student! Jag tog ju aldrig min Ja, det är helt sjukt! Känns som att det var jättelänge kvar precis nyss, men på onsdag är det bara en månad kvar. Men jo, visst lär det väll gå bra på högskolan ![]() ![]()
24 maj, 2013 10:29 |
|
Solkatten
Elev |
Kycklingklubborna var okej... inte jättegoda.
Älskar att vi slutar tidigt på fredagar! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 maj, 2013 12:02
Detta inlägg ändrades senast 2013-05-24 kl. 12:03
|
|
Cara Riddle
Elev |
Jag börjar tröttna på att försöka få bort gräset från grusgången.
Varför har gräs så jävla jobbiga rötter? ![]()
24 maj, 2013 12:03 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Jag börjar tröttna på att försöka få bort gräset från grusgången. Varför har gräs så jävla jobbiga rötter? Gräv upp hela grusgången, och häll tillbaka gruset. . Problem solved. 24 maj, 2013 12:30 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Obliviate_: haha om det hade varit så enkelt Skrivet av Cara Riddle: Jag börjar tröttna på att försöka få bort gräset från grusgången. Varför har gräs så jävla jobbiga rötter? Gräv upp hela grusgången, och häll tillbaka gruset. . Problem solved. ![]()
24 maj, 2013 12:40 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Obliviate_: haha om det hade varit så enkelt Skrivet av Cara Riddle: Jag börjar tröttna på att försöka få bort gräset från grusgången. Varför har gräs så jävla jobbiga rötter? Gräv upp hela grusgången, och häll tillbaka gruset. . Problem solved. well, då blir väll gårdsägaren nöjd iaf 24 maj, 2013 12:44 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen