@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
missy moon
Elev |
När jag loggade in var det bara Slytherinare av mina vänner som var inne. Och så är det fortfarande O.o
Wanna klick?Maybe here?<3 24 maj, 2013 07:48 |
|
Solkatten
Elev |
Asså, det är bara en vecka kvar i skolan! Vi går hela nästa vecka, veckan efter går vi bara måndag-tisdag då vi är lediga resten av veckan, veckan därefter slutar vi på tisdag och på måndagen bara städar vi mest och så.
Idag första och sista passet ska vi se på film. :3 Omg, kycklingklubbor till mat! Dessutom slutar vi efter lunch. ^_^ It's gonna be a good day. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 maj, 2013 07:53 |
|
Borttagen
|
Ska ta mig till skolan nu... Hejdå!
24 maj, 2013 08:05 |
|
ikka
Elev |
Kom till skolan också så var lektionen inställd. Jippiiiie!
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
24 maj, 2013 08:58 |
|
Borttagen
|
Börjar jobba om en vecka istället för om en halv vecka... ojoj.
Är skitnervös som en gris. 24 maj, 2013 09:15 |
|
Solkatten
Elev |
Bara goda bönor jag köpte idag.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 maj, 2013 09:24 |
|
Borttagen
|
Har skakat en klubb för oss som gillar rollspel där diskuterar man hur man bör rolla mm
24 maj, 2013 09:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kom på att jag inte har fått i mig någon mat de senaste 24 timmar... om jag ändå klarade av att äta något. Inte slarva med maten Sa jag att jag slarvar med maten? Det kanske råkar vara så att jag är SJUK och knappt kan få i mig något för att halsen gör ONT? Oh well... 24 maj, 2013 09:41 |
|
lunalovegood!!
Elev |
nu är jag i skolan med I dont know och Jossan0207
24 maj, 2013 09:42 |
|
Afturelding
Elev |
Jag slutar skolan idag =) Rätt bekvämt, faktiskt. Nästan ännu mer bekvämt när alla ni säger att ni har 1-2 veckor kvar
![]() ![]()
24 maj, 2013 09:59 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen