@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LittleButterfly
Elev |
Skrivet av Borttagen: Idag har jag gjort Wienerbröd och de blev jätte goda. ^^ Lycka! ♥ Herrejösses, vad sugen jag blev nu, give me!
23 maj, 2013 22:58 |
|
Cara Riddle
Elev |
23 maj, 2013 23:05 |
|
Borttagen
|
Imorgon ska jag få se mitt älskade lilla knytt i magen då jag ska på ultraljud, jag längtar så jag blir tokig. ♥
23 maj, 2013 23:08 |
|
Kintsugi
Prefekt |
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 24 maj, 2013 00:15 |
|
Borttagen
|
Idag är jag lite ledsen för jag har äntligen köpt min efterlängtade iPad mini (min "börja jobba på ett tråkigt jobb"-tröstpresent till mig själv) och så bara krånglar det med internetanslutningen, jag kan nästan inte göra någonting på den för de flesta appar kräver internetanslutning... suck.
Men jag har en vän som är utbildad Apple-expert som jag ska ringa i morgon. Han ska börja jobba i deras support, då får han ju lite övning på mig och min dumma iPad mini först, det är ju bra! 24 maj, 2013 01:05 |
|
Kintsugi
Prefekt |
HA! Jag är klar med alla jäkla inlämningsuppgifter och uppsatsskrivandet. Wow, uppsatsen var sjukt lätt att skriva samman tack vare en kurs jag gått på sidan av japanskan. Fett nöjd och trött nu!
WIIIIEEEEE OCH JAG HAR RESEFEBER FÖR IMORGON... och jag borde sova för i helgen kommer det inte bli mycket av den varan. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 24 maj, 2013 01:59 |
|
Borttagen
|
okej.
så idag vaknade jag klockan 6 (en timme sen alltså, finsk tid) och tänkte att jag borde stiga upp. men sen kom jag på att väckarklockan inte ringt ännu så jag försökte sova. men efter en stund så kom jag att tänka på skolan och jag tänkte att jag kanske kunde stiga upp nu, men så tvingade jag mig själv att försöka sova tills klockan ringer. så höll det på om och om igen tills klockan verkligen ringde. jag hoppade ca. två meter upp i luften och blev vettskrämd haha. 24 maj, 2013 06:06 |
|
Solkatten
Elev |
ÄNTLIGEN fredag! ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 24 maj, 2013 06:37 |
|
Ginny00
Elev |
Jag vill inte gå upp. Dx
24 maj, 2013 06:48 |
|
Pixie
Elev |
24 maj, 2013 06:54 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen