Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emme Lestrange
Elev |
Okej, detta är till en som inte är medlem här för tillfället. Men hon kommer att bli snart kanske och då kan jag länka vad hennes användare heter här. ^^
I alla fall, Ellie. Tack för att du är den första personen någonsin som inte avvisat mig eller skrattat åt mig direkt när du verkligen lärde känna mig. Du är den första någonsin som faktiskt läst på och försökt involvera dig i denna fandom för min skull. Du började läsa fanfics och diskuterade det med mig, du började läsa HP-böckerna... Ja, du gjorde allt det för att du skulle veta vad jag snackade om när jag började pladdra om Harry Potter! Haha, åh. Det betyder så sjukt mycket för mig. Du kollade på Thor med mig så att du kunde skratta lite snällt när jag fangirlade över Tom Hiddleston. Dagen efter gick du på The Avengers med mig som jag velat se så länge. Du log mot mig varje gång Tom Hiddleston kom på skärmen. Du har till och med börjat måla en bild på Tom Hiddleston till mig. Du brukar ge upp när du målar (pga att du tröttnar på motivet?) trots att du målar fantastiskt bra, men du fortsätter med bilden på honom för min skull. Jag vet inte hur jag någonsin ska kunna vara en lika sann vän till dig. Jag försöker så ofta jag kan att involvera mig i saker du gör, även fast det kanske inte märks. Men du vet hur tystlåten jag är. Så tack. Ännu en gång. Jag vet inte hur jag ska orka gå i en ny skola där du inte finns max en meter ifrån mig hela tiden. Vem ska jag prata med hela tiden? Jag kommer länka detta till dig när du kommer hem från Italien, och så att du vet skriver jag detta precis efter vårt första misslyckade samtal på Viber. xD Och du kommer antagligen att skratta ihjäl dig när du ser att alla mina GIF's nedanför är Tom Hiddleston. Förlåt kära Ellie att jag tog bort den med Draco! 6 aug, 2012 23:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ginnyw123: En stor komplimang till M.Potter för att vara den bästa lilla kaktusen som finns, sjukt rolig, du förgyller mina sena kvällar med ugglor♥ Detsamma, bästa kaka ♥ 6 aug, 2012 23:27 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ginnyw123: En stor komplimang till M.Potter för att vara den bästa lilla kaktusen som finns, sjukt rolig, du förgyller mina sena kvällar med ugglor♥ Detsamma, bästa kaka ♥ Tack♥
6 aug, 2012 23:28 |
|
Lokix
Elev |
Cara, jag har faktiskt läst alla
Todeledo 7 aug, 2012 07:46 |
|
Borttagen
|
Kate Malfoy-du är en vän jag har känt i ett år nu och jag tycker att du är rolig. Och om inte du hade lånat Hungerspelen skulle nog inte jag ha läst den.♥
Pixi-du är en som man ser ofta i trådarna och den man blir mest glad över att få beröm av. Du gör mig glad! ♥ 7 aug, 2012 09:09 |
|
Borttagen
|
Tycker du verkligen det Vanessa Treens ?
Det är sånt man bli superglad av att höra! Jag säger bara - Tack♥ 7 aug, 2012 09:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tycker du verkligen det Vanessa Treens ? Det är sånt man bli superglad av att höra! Jag säger bara - Tack♥ Så tycker jag ja!! 7 aug, 2012 09:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tycker du verkligen det Vanessa Treens ? Det är sånt man bli superglad av att höra! Jag säger bara - Tack♥ Så tycker jag ja!! Aww 7 aug, 2012 09:12 |
|
.Ginny.
Elev |
Alla ger ju så fina komplimanger, så nu tänkte jag att det är min tur:
AvadaKedavra MattiasD Li Eriskay Erfa Kintsugi Santi dani Tilify Nymphadora Tonks! Snövinge Nessilini themarauder Lily_Evans MollyWeasley Celectrina Rowena miliksom SnapesFlikka Harry Potter01 Selena Sylvia Soz Thildatrix Ginevra Marauder doodah Knizzlare Glittra Emiilravenclaware nr.1 Dracou Tonks-nea1 Nendra Elderwand Elliee Katla Bonnie Wright Keyet seamus Alsun childhoodlight Elin Granger Ginevra Weasley Lilla ugglan piggelin 9te PansyParkinson♥ Savi miss Ginny Weasley allealicia -Hermione_Granger- dr.severus snigelhorn Lilly Lunaa Bill Weasley Cho chang!!♥ Fred soccer Sara.Potter Ginny 2! Nimrod Anapneo Kaitlin Noel13 Moldemort nilla10 Carl Lestrange Lunah~ Dante :WP: Hermione3 douglas g7 Dementoren Ginny W. Ginevra Potter SweetSweet Thunderbolt harry och ginny Darja potter idalinapotter Harmonie Granger Josefinpotter Nymfadora Tonks Alex96 Wilma Lovegood EbbaSofiaSusanna Hermione0_0 Salle Fotbollsgustav Emma Granger gabbe G!nny lolladalgrenn Dracossister sectumsempra7 fredrika Ellyfanten Ann --Ginny weasly-- Tramptass96 Nessie00 ginny_ginny ggary Hermione Granger!!! Ida S Piggy Toast302 Hotissue SajberFina luna99 viktor Cyachi HarryPotterr SiriusBlack Theabeanr1 AgnesCecilia Boba Tittio SunshineGoldwing Rebecca Potter Ekkiis Rawenclaw98 The Noble Lion LucyMalfoy Dobby.. kaspersnape annawpotter Daniel Davis sec Ninny Weasley leumas vän Rut Luna mums DarkLady Alisha Mma LauraTree MatteSweet Lisa Granger Lucy och Rose Luna Chang Sahara Potter Neville♥Luna Ida Ginny Lovegood Nelly1513 sussane bones nr2 Angelina GodricGryffindore Beben MissFniss Hope Potter Ginny.W Soda sanna1324567 -Patronus- _SanD_ ron WeAsleY!!! Dookie HannaPanna Laura KlubbNancy Marsku Lucy Malfoy Ginny99 AlexBlade dillen99 jullan123 Detta var bara min vänlista, men jag vet att det finns tusentals underbara mugglisar där ute! Love u!!! ♥♥♥ _SanD_ <3 .Ginny. since 5/7-12
7 aug, 2012 11:03 |
|
-Patronus-
Elev |
7 aug, 2012 11:04 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen