Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ingis
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Ingis: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Ingis: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Ingis: Skrivet av Victoire Weasly: Det var jag som sa till henne att kolla var du bodde Jaha... Det har hon inte sagt, den oförskämda ungen! Jag misstänkte det. Hanna/LC/Luuun/Luna Chang gillar också din bostad Oh... brottsligen... xD Jupp! Hur snabbt svarar du egentligen? xD Jag hann inte ens stava det rätt 0_0 Jag tycker att du svarar snabbt Öh... ![]() ![]()
6 aug, 2012 17:44 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Ingis: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Ingis: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Ingis: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Ingis: Skrivet av Victoire Weasly: Det var jag som sa till henne att kolla var du bodde Jaha... Det har hon inte sagt, den oförskämda ungen! Jag misstänkte det. Hanna/LC/Luuun/Luna Chang gillar också din bostad Oh... brottsligen... xD Jupp! Hur snabbt svarar du egentligen? xD Jag hann inte ens stava det rätt 0_0 Jag tycker att du svarar snabbt Öh... Japp! Nu känns det som att vi går väldigt Off Topic här... ~MY TUMBLR~ 6 aug, 2012 17:45 |
|
Måntass
Elev |
Jag vill tacka fyra av mina bästa vänner här på Mugglis! ♥
VattenBlå - Du är allt det där. Jag har alltid tyckt om dig! När när vi var små fanns du. Nu är du en av mina bästa vänner! När vi såg på Melodifestivalen xD, då jag tvingade dig att bli medlem på Mugglis, När jag tvingade dig att läsa Harry Potter och The Vampyr Academy. När du fick mig att gilla Jordnötssmör med hallonsylt xD, du vet, PG lärare.... X) När vi såg på Euro Virsion song konstest (stavning?). När jag gjorde dig en stav, när vi gick på Grönan xD LOVE GRÖNAN!. Och när jag trillade från din studsmatta. Och bröt tre naglar. Staaaaackars mina naaaglar :#3! Men en sak vi alltid gör, och för hoppningsvis altitd kommer att göra... Är att logga in på Mugglis! När jag Lurade Brallorna av dig på Mugglis -.O två gånger faktiskt! Nymphadora Tonks! - Du berättar alltid så fint! Du älskar verkligen din familj och det känns som om när du berättar dina händelser upplever jag dina händelser xD. Du är med om en massa skit, och jag önska jag kunde göra dig glad när du vågar berätta den här gamla Högen xD Hälsa Rue från mig! AlexZz - Bara så du vet, JAG SKA SLÅ DIG I SMILEY TÄVLINGEN! Cx LillLuna - DU ÄR SÅ HIMLA ROLIG OCH BÄST! ![]()
6 aug, 2012 17:47
Detta inlägg ändrades senast 2012-08- 6 kl. 17:50
|
|
Borttagen
|
Jag skulle vilja ge en Hufflig kram till dessa;
Tonks_xD Klara Weasley Ballong Miss_Green MissWentz Goizan Pixi PÖSS på er 6 aug, 2012 17:49 |
|
Tonks_xD
Elev |
6 aug, 2012 17:50 |
|
Ingis
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Ingis: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Ingis: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Ingis: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Ingis: Skrivet av Victoire Weasly: Det var jag som sa till henne att kolla var du bodde Jaha... Det har hon inte sagt, den oförskämda ungen! Jag misstänkte det. Hanna/LC/Luuun/Luna Chang gillar också din bostad Oh... brottsligen... xD Jupp! Hur snabbt svarar du egentligen? xD Jag hann inte ens stava det rätt 0_0 Jag tycker att du svarar snabbt Öh... Japp! Nu känns det som att vi går väldigt Off Topic här... *sluta diskutera* kaptän grov hongel Hur lång tid ska det ta för dig att sluta spamma? Det är verkligen jättetråkigt med allt ditt spamm överallt. :c ![]() ![]()
6 aug, 2012 17:51 |
|
kaptän grov hongel
Elev |
vad spamar jag fotfarande
6 aug, 2012 17:51 |
|
AlexZz
Elev |
Tack så mycket, visste inte att jag var en av dina fyra bästa vänner. x3 OCH DET KAN DU DRÖMMA OM! O_O . .
6 aug, 2012 17:52 |
|
MissWentz
Elev |
6 aug, 2012 17:53 |
|
Måntass
Elev |
Skrivet av AlexZz: Tack så mycket, visste inte att jag var en av dina fyra bästa vänner. x3 OCH DET KAN DU DRÖMMA OM! O_O nja okej, men jag behövde skiva att jag kommer spöa dig! JAG KAN DRÖMMA OCH SLÅ DIG! :B ![]()
6 aug, 2012 17:54 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen